All images are protected by copyright. Please do not use them without permission. Design: susi-art; Susanna Redeker© 2010-2016

zondag 29 augustus 2010

Tour de terras

Saturday evening I went with a friendly friend to "Tour de Terras" in Deventer!
It was totality great, because you just could sit down on a "terras" with blankets
 of the café and the music is in front of you and....they move from café to café!!
They went on tour the entire evening! Isn't that great!
My friend and I enjoyed The Tunes a lot! They were good 
and fun, and they went on and on, while the other artists has
 stopped at midnight, they gave us a great song after song. 
The crowd was joyfully, singing and dancing, happy!
I thought that we were very very very much lucky that the
weather was great, I saw the moon shining and I saw some
 stars in the sky, and...no rain!!!! After nearly the whole day 
of rain, we had a dry evening! YES, we had a lot of fun last evening!

7 opmerkingen:

  1. Heerlijk! Heb 6 jaar in Deventer gewoond, leuke stad.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow, dat klink zeeeer gezellig!!! Laat even weten wanneer dit volgend jaar is, dan sleep ik mijn vriendin mee naar Deventer...

    Was het heel koud? Of zo met zijn tweeën juist heel gezellig, onder een dekentje?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heyhey! O leuk lijkt me dit! En zeker is Deventer er goed voor. Grappig om die foto's te zien van bekende plekken.
    Donderdag hè... pfff wat ben ik toen natgeregend.... maar toch was het een leuke dag. Ook voor mij een dag van uitgaan en gekke dingen doen (voor mijn doen dan hè).

    By the way... you've got mail! :)

    Liefs, roosje ook.
    Clemens.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @ Fienke, ik vind Deventer ook geweldig, ik woon er niet, maar soms zit ik daar wel aan te denken, want het bruist daar van onwijs leuke acticiteiten!
    @ Daniela, mijn vriendin vertelde mij over Tour de Terras! Voor de toekomst is deze website handig; www.stichtingzomerevenementen.nl/evenementen/
    of de website van Devnter zelf: http://www.vvvdeventer.nl/
    En ja, het was best wel fris! Gelukkig had het café waar we zaten dekens voor de gasten!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @ Clemens, dank je alvast voor je inspirerend mailtje! En deze avond was op zaterdag! Hele dag regen, maar 's avonds....droog!
    Wat heb je dondderdag zoal gedaan? Behalve dan nat worden, al heb je daar de laaste tijd wel heel veel kans. beste is gewoon in badpak naar buiten te gaan ;-)
    Gelders Roosje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @ RosaMaria, we had a great day / evening!

    BeantwoordenVerwijderen

thanks for passing by and leave me a note!

Thanks for visiting me and leaving a comment!

Thanks for visiting me and leaving a comment!