All images are protected by copyright. Please do not use them without permission. Design: susi-art; Susanna Redeker© 2010-2016

dinsdag 10 augustus 2010

A Woman's journey...

I will take you with me on my woman's journey, I hope you will enjoy it just as much as I do!
***
3 ladies walking down the street    
***
    Church of Warnsveld
***

     Scottish shop in Gorssel
***
I love cycling in the "Achterhoek" and sometimes I bring my sketchbook and camera with me.
This time I took the road through Warnsveld, this village has a sweet little church.
I was cycling on a small road in the countryside and there they were... walking side by side! Do you think that they have enjoyed them little going out?
And the Scottish shop, well if I go to Deventer, I always pass by this store! But this time I was on my bike, so I took the opportunity to take a small peek in this lovely filled with all kind of real Scottish Kilts!

6 opmerkingen:

  1. we wonen bij elkaar in de buurt zie ik :) mooi dat kerkje van Warnsveld! Hall heeft ook een geweldig mooie, stokoude kerk, daar al eens geweest?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En nu gaan we het testen... het zou wel eens kunnen zijn gelukt al moest ik een googleaccount aanmaken waar ik eigenlijk zo weinig zin in had...
    Maar ja soms moet je een stapje verder zetten!

    Ha, the Achterhoek is the best! Tenminste, na Twente hè.
    Ik vind je tekeningen heel leuk en eigen. Door je herkenbare stijl is het extra leuk om een groot verschil, maar met overeenkomsten, te zien op de bovenstaande twee tekeningen. Ze zijn natuurlijk wel allebei idyllisch landelijk.

    Nou, bij het opruimen gebeurt het ook wel innerlijk. Oude foto's uit mijn oudegebouwen-periode mogen nu in principe weg... Boeken die echt alleen nog maar voor een herinnering staan; brieven, uitgeprinte mails die nu wel in mijn hoofd en hart zitten; overblijfselen van vroeger werk dat niet meer nodig is - en andere die staan voor een rode lijn en bewaard moeten blijven.
    Orde komt er!
    En ruimte voor nieuwe cd's, haha.

    Nou, als dit lukt zal ik je nu niet mailen, dat zou ook een noodgreep zijn geweest hè.
    Wat vind je van mijn avatar hier? Het Donker Juweel... Ik vind hem altijd mooi, maar hij wordt hier wel erg klein.

    Liefs en Twents roosje, Clemens.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En nu zie ik pas dat je ook die naam/url-mogelijkheid hebt geopend!
    En ik zie mijn mooie plaatje niet?
    Hm.....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. He Clemens!!
    Ik zie je plaatje bij volger en wanneer je erop klikt dan wordt die vanzelf iets groter!
    Ik heb geen verbouwing, maar soms ruim ik toch oude boeken en dingen op, voor meer innerlijke ruimte!

    Dank je wel voor je compliment, en een herkenbaar compliment maar dan richting jou toe. Ik vind jous stijl en gedichten en erom heen zeer eigen.
    Het 1e wat ik dacht met het beginnen (weer) van een blog is "that full moon guy"!

    Nu je weet dat je die naam/url er is, kun je misschien ook onder je eigen account melden?
    Volgens mij heb je nu een gmail aangemaakt?!!

    Liefs en Zutphens Roosje, Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Amai prachtig gedaan. Ik ben ook mega fan van je poezen, die zijn fantastisch!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @ Hiskia, ik ben nog niet in Hall geweest, maar ik ben nu wel nieuwsgierig!
    Dus die staat nu op mijn fiets-programma!

    @ Marie Mariken, dank je wel voor je compliment!

    BeantwoordenVerwijderen

thanks for passing by and leave me a note!

Thanks for visiting me and leaving a comment!

Thanks for visiting me and leaving a comment!