All images are protected by copyright. Please do not use them without permission. Design: susi-art; Susanna Redeker© 2010-2016

zaterdag 11 september 2010

Getikt! / Tag you're it!


Nee, niet door Siepie, al lijkt dat wel zo en doet hij dit graag.
Maar door Purperpolletje (Link), eigenlijk gaf ik een hint en die heeft 
zij keurig opgetikt! Eh...opgepikt! En ze heeft Getikt door
gegeven aan mij, dank je wel, LEUK!
No, not by Siepie, even it seems like it and he loves to do it!
But by Puperpolletje, actually I gave her a hint and she
noticed, so she passed the Tag you're it on to me! 
Thank you, FUN! And sorry, the rest I wont translate...
(sorry for the bad translator, but sometimes it's hard to translate words...!)


Vier dingen in mijn handtas:
Mag een rugzak ook? 
*Ik heb meestal mijn portomonee mee, een enkele keer niet, maar dan kom ik bij de supermarkt achter dat die nog thuis ligt en kan ik mijn dochter bellen om hem even te brengen! *Mijn schetsboek, met potloden / gum / inktpennetje. *Mijn mobiel, om mijn dochter te bellen ;-) / of zij mij! en * Flesje water, soms hading om handen te wassen of gewoon om wat te drinken.
Vier dingen in mijn bureaula:
Oh jee, die zit echt tjokvol met troep....* Pennen, ik heb net heel veel pennen gekocht want die raken (net als sokken) kwijt en waar ze dan zijn? * Ansichtkaarten van lieve familie en vrienden. * Oude agenda, soms heb ik die nog nodig om nog even iets na te pluizen van het verleden! * Troep, want daar zijn die laatjes voor!
Vier dingen in mijn slaapkamer:
 * Ja, uiteraard een bed om in te dromen! * Een lampje zodat ik kan lezen in bed, maar meestal bij de 1e bladzijde vallen mijn ogen al toe! * Een kastje om mijn lampje op te zetten en een wekker. Al heb ik de mooiste wekker die je maar kan bedenken: mijn dochter! * En een mooie poster van 4 engelen! ooit gekocht in Glastonbury!
Vier dingen die ik nog graag zou doen, maar nog nooit heb gedaan:
* Boven aan mijn lijstje is: ik wil graag naar Mongolië, komt een beetje door de boeken van Bod Pa (Link). * Tevens wil ik graag; na het zien van Lord of the Rings; Nieuw Zeeland! * Ik wil heel graag ook nog de pelgrims route van Santiago de Compostela bewandelen en als laatste... * Paardrijden door Ierland heen!
Vier dingen die ik op dit moment erg leuk vind:
* Het invullen van dit getikte vragenlijstje en om daar een getikte illutratie voor te ontwerpen! * Dat ik gisteren en nu nog steeds erg leuk vind: ik heb de basis examen voor Cranio Sacraal (Link) gehaald!!!! * Ik ga zo naar een super leuk feestje van een lieve vriendin! * Het leven!
Vier dingen die je nog niet van mij weet:
 *Ik heb een gekke litteken net bij mijn sleutelbeen, hoe die daar is gekomen is mij -en mijn ouders- een raadsel! * Ik in een ver verleden schapenkoppen heb gekookt en aan ierse Setters heb gevoerd, ik woonde in UK op een boerderij met fokhonden! * Ik ben gek op het ijs van Ben en jerry's, HMMMMMMMMM! * Ik heel soms in de schemer het bos in ga en dan wanneer het donker is ga ik weer door het bos naar huis en hoor ik de uil heel vaak, mysterieus en soms ook beetje eng!

Dit waren mijn getikte dingen! En wil ik graag deze getiktheid door geven! Wie wil een kansje wagen?
Ik vind veel blogs leuk...maar als je getikt wil worden, meld je aan. Wie wil een gokje wagen? Fienke? F3n3? Dalkruidjes? Daan? Roos? Twee dames? Huize Steen? Mira? Ingthings?....??? Wie o wie?

7 opmerkingen:

  1. Jahaa! Jij bent 'm dus nu ! Mooie illustratie weer, met een echt purperen Polletje. Dat je dat allemaal zo snel kunt, zeg...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. i like the pic. but it is a pity - i didn`t understand a lot. but that is no problem.i understand that. i also have that problems with the translation. and it needs so much time.

    have a lovely weekend,
    yours dani

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Dani, I know, I go around by blogs and sometimes they write just in them own language, so I decided to do it in English, except for this time. It´s a little game, you get tagged and than you answer some questions and tag some one else!
    have a nice Sunday!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi, heb de tik overgenomen, geen idee of dat de bedoelig was... maar vond hem wel heel leuk om te doen... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi Susanna, Thanks voor het 'tikken' maar ik laat 'm even voorbij gaan... Ik zie dat Daniela gelukkig het stokje al overgenomen heeft ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk om het bij jou te lezen ;-) Ik had hem helemaal gemist....ik ga je gewoon maar volgen dan mis ik niks meer ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. @ Roos, helemaal goed, het is ook een getikt 'spellete'....!
    @ huize Steen, leuk dat je mij nu ook volgt!

    BeantwoordenVerwijderen

thanks for passing by and leave me a note!

Thanks for visiting me and leaving a comment!

Thanks for visiting me and leaving a comment!