All images are protected by copyright. Please do not use them without permission. Design: susi-art; Susanna Redeker© 2010-2016

maandag 11 oktober 2010

Award!


Jeetje, wat een verassing zag ik tussen de berichtjes staan!
Van Kris  ~Kris-Art~ kreeg ik de Versatile Award!
Dank je wel, ik heb er eigenlijk geen woorden voor,
zo leuk vind ik het!! En ik voel mij vereerd!
Ik heb nu wel een beetje bij de andere Versatile Awards
mensen gekeken om een beetje te begrijpen wat 
ik er nu mee mag gaan doen! In ieder geval mag
ik een aantal dingen over mijzelf vertellen!

Jeez, what s surprise I saw between the
messages here! From Kris ~Kris-Art~ I got the
Versatile Award! Thank you very much, I don't
have the words for it! I find it so much fun
and I feel honored! I did peak a bit by the
other Versitale Awards winners what I can
do with it. In any case, I have to tell something 
about myself!
***
Ik ben gek op Engeland!
I just love England!
Elke dag begint mijn dag met koffie!
Everyday my day start with coffee!
De kat vindt het dan fijn om bij met te zitten.
The cat loves it to sit with me!
***
Ik hou van de geur van het bos,
en al helemaal met de schemer!
I love the smell of the forest,
especially in twilight zone!
Naast de kunst ben ik ook creatief
bezig in de vorm van massage.
Immers geen enkel mens is hetzelfde!
Beside the art I'm also creative
in the form of massage. Indeed
no one person is the same!
Mijn droom is om ooit nog een 
keertje naar Mongolië te gaan,
vooral na het lezen van de boeken
 over Bod Pa! (Anton Quintana).
My dream is to go one day to
Mongolië, especially after reading
the books about Bod Pa (Anton Quintana,
note: he is a Dutch writer!)
En verder ben ik dankbaar voor 
de kleine dingen om mij heen!
And further on I'm grateful 
for the small things around me!  
***
Nu mag ik even gaan dwalen door
het blogbos om deze award een nieuw
plekje te geven bij een blogger!
I may now get lost a bit through
the blogforest to give this award
a new place by a blogger!

9 opmerkingen:

  1. Dank u dank u!!! Leuk! Ik ga ermee aan de slag, volgens mij heb ik hem nu dubbel.....hihi!
    Wat maar je toch mooie tekeningen...mooi mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super bedankt voor de Award! Ik ga er iets moois van maken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @ Juf Mie, oh jee, en ik heb nog je blog door genomen om te kijken of je hem hebt of niet!! Ik zag zeker dubbel!!
    @ Fi3n3, ik ben benieuwd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @ Hi le blÖg d'Ötli, yes my cat can smile!! he is a hally fellow!
    @ Sunflower Design, thank you!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met de je Award en dank dat je hem aan me doorgeeft! De dag ervoor kreeg ik 'em van twee meisjes en ik was vast van plan om hem aan jou door te geven!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi, ik heb nog steeds geun idee over wie-wat-waar mbt de cornerview van deze week....Jij inmiddels wel? Ennneh....Gefeliciteerd met je Award! (leuke kat ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige illustratie, vrouw met kat aan de koffie verkeerd. Ik geniet van al het moois op je blog.

    BeantwoordenVerwijderen

thanks for passing by and leave me a note!

Thanks for visiting me and leaving a comment!

Thanks for visiting me and leaving a comment!