All images are protected by copyright. Please do not use them without permission. Design: susi-art; Susanna Redeker© 2010-2016

woensdag 13 oktober 2010

Corner view "My relation with Nature"

Well, I just LOVE walking in the twilight zone in the forest!
To feel one with the earth and the smell of the trees, the owl
calling only in the evening....and especially when the darkness
is looking around the corner (view). The first planet ~yes!!! not
the star but a planet, they can shine very bright!~ shining on my path.
I have learned with walking in the twilight zone or more in the darkness
to trust....because, funny enough, the pathway might seem dark...
but is not!!! Every time I can see the path lightning up in front of me.
The first time I have noticed that, I realized that at times
when my faith is a little less ~when I feel a bit blue~ that my 
path ALWAYS SHINES IN FRONT OF ME!!!
~click on the image for a larger view!~
***
Next week's topic will be "holiday photos" (vacation photos for the Americans),
 as suggested by the cool world traveling writer Ian. For more "Relations
with nature take a look here: Corner View

9 opmerkingen:

  1. I'm like the adorable owl in your drawing, looking at the scene... quiet and fascinated !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Love woods as well; they are so true and honest, i think... Have a nice walk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I like it ~ especially the way the owl looks down from the trees above. There is something more mysterious about nature at dusk, isn't there. Cheers~

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat mooi! Ik hou ook zo van wandelen. En hoewel het iedere keer dezelfde route is, zie ik bij elke wandeling weer iets nieuws.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful art!! A wonderful forest to walk through. xo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Your work is nice. I am most at home in the forest.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat mooi gezegd , Suus, ik snap helemaal wat je bedoelt. En wel in beide betekenissen. Ik hou me ook soms vast aan het bewust dichterbij kijken.

    Bos is mooi, en bomen! En kronkelpaadjes. Ze hebben me heel langzaam helemaal voor zich gewonnen. Vroeger als kind hadden we een vakantiehuisje in het bos en steeds ging ik er met tegenzin naartoe. Maar daar zijnde, ach, die prachtige klimbomen.. en het uitzicht over de toppen! En dan dwalen tussen de bomen, de beslotenheid en veiligheid ervan, en de kronkelpaadjes met altijd nieuwe uitzichten. En groen.. heel veel groen. Zeeën van groen. En de ultieme herfstkleuren.

    Wij kwamen daar als kind niet vaak meer buiten in het donker. Echt bang voor het donker was ik niet, maar oké een beetje gemengde gevoelens had ik er wel. Er is veel ongrijpbaar, daar.
    Iets later moest ik vaak door donkere bossen fietsen op weg naar huis. Dat was niet alleen maar, maar wel hoofdzakelijk mooi. En dan kom je er nog weer later dus wel aan toe om ze bewust op te zoeken.
    Ja, in het bos heb ik mede leren vertrouwen. Op het bos, op mijn pad, en op mezelf.

    Kijk, en zo maak je weer wat los met je tekening!
    Mooi!

    Roosjes!

    BeantwoordenVerwijderen

thanks for passing by and leave me a note!

Thanks for visiting me and leaving a comment!

Thanks for visiting me and leaving a comment!