All images are protected by copyright. Please do not use them without permission. Design: susi-art; Susanna Redeker© 2010-2016

zondag 31 oktober 2010

Give Away!! -25th follower-

To my great happy surprise I noticed that since
I started this blog on 06-08-2010, I have
19 people following me!!! And I have 365
really nice and positive reactions! That makes me 
want to celebrate this....! To celebrate the 25th
follower I will give something away!
And I will feel very happy to do so.
***
I have made 4 postcards and I will
raffle the names and one of you will get them!
To join....put your 
name at the reaction part!
...and those 4 postcards are my first!! I'm very proud!
More will follow, but it takes time, so with the next
Give-Away....I hope to have finished them.
This is a start for me and I feel proud!
***
Of course I will let you know who the winner will be!

11 opmerkingen:

  1. Ooh die zijn mooi :-) Ik doe graag mee !!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Suus! Haha, wat leuk om je enthousiasme zo lekker vorm te kunnen geven. En het zijn volgens mij mooie kaarten. Maar hoe werkt het nu, deel je ze uit als die 25e volger er is, of nu al?
    In ieder geval, ja ik doe graag mee natuurlijk!

    Trouwens, ik ben niet zo beeldend creatief en ook niet handig, dus ik maak ook soms zelf kaarten, door freubelwerk met bestaande afbeeldingen, soms met een eigen gedicht erop, en dan via internet laten drukken tot kaart. Ik ben heel blij met de moderne mogelijkheden!
    Maar, ik heb zo'n idee dat jij ze helemaal zelf in elkaar hebt getekent en geflanst, of niet?
    Knap....

    Dank je wel voor je reaktie! Ja, dat kan, sprakeloos zijn...
    Het zou wel opvallen, een woordeloze reaktie; maar het komt wel voor! Toch is het dan zo multi-interpretabel dat het niet echt fijn is.
    Ik ben blij dat je deze oplossing hebt gevonden :)
    Enne, roosjes zijn altijd goed en veelzeggend - zeker als het gelderse zijn hè?

    Ik spreek je!
    Liefs en een stilzwijgend maar gedachtevol twents roosje.
    Clemens.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Clemens, ja het is de bedoeling dat wanneer de 25e volger zich aan meld bij mij dan verloot ik wie hier een bericht achterlaat een zetje kaarten!
    Ik heb inderdaad alles zelf getekent en in elkaar geflanst (zonder pc / fotoshop ofzo)!
    Maar dan de woorden die jij zo neer zet, dat is niet mijn sterkste kant....!
    Liefs en creatief gelders Roosje, Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O, ik doe mee. Ben altijd wat beschroomd bij give-aways, maar als volger van bijna het eerste uur en fan van je werk durf ik het wel ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben de 21ste volger van je blogje! Dank je wel voor de fijne reactie op mijn blog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @ All of you!!! Thank you for the kind comments! And Juf Sofie, welcome as my 21th follower!!
    Just join, don't feel ashamed!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaarten zeg! Het lijkt me heerlijk om dat te kunnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Well, when this is just a try out.............
    Your work is professional, without a doubt. The way you put dimensions together, just great. Just look at the cat, it's great! When I look at it, then the cat says, hey, look at me, I wear a cro...wn, so.... It's just like a cat can act. Also the way you did with the snowgoose, it's made within a framework, but you let it out of that framework, and then put some trees in front, complete out of the framework.........freedom, just great!
    So, what I said, if this is a try out.........
    Just do like you do now, you're doing good. Every artist improves with each work he/she completes, always. Just do and have fun :)
    Mickey

    BeantwoordenVerwijderen

thanks for passing by and leave me a note!

Thanks for visiting me and leaving a comment!

Thanks for visiting me and leaving a comment!