All images are protected by copyright. Please do not use them without permission. Design: susi-art; Susanna Redeker© 2010-2016

vrijdag 22 oktober 2010

Illustration Friday "Spooky"

Unfortunly, I'm too late with this week Illustration
on Friday...., but I wanted to share the spooky anyway!
this one is with a little wink to an earlier illustration, 'beneath'!
So next time when you are reading a book in totaly peace,
you might take a look over your shoulder, becuase...
...you never know what is Spooking around you!
***
Hopefully for the next theme 'racing' I will be on time!
For more Spooky Iluustration Friday: IF

3 opmerkingen:

  1. Lieve Suus, heel erg bedankt!
    Ja, kijk maar of het lukt; voel je niet gedwongen hoor, zeker niet als je er zelf moeite mee hebt. En ik weet dat een mens ook meer te doen heeft, dusss...

    Hoe ging het op het werk! Ik hoop dat je je er op je gemak voelde en jezelf kon zijn. Joh, en toen had je ook nog tijd om deze tekening te maken en/of te plaatsen..
    Waha! Prachtig! Dat ie in al zijn eenvoud en leuke dingetjes om te ontdekken, toch dat gevoel ook weergeeft. Spooky indeed!

    Liefs en een beetje een nat en bibberig Twents roosje :)
    Clemens.

    BeantwoordenVerwijderen

thanks for passing by and leave me a note!

Thanks for visiting me and leaving a comment!

Thanks for visiting me and leaving a comment!