All images are protected by copyright. Please do not use them without permission. Design: susi-art; Susanna Redeker© 2010-2016

vrijdag 8 oktober 2010

This week I saw...

...two ballerina's dancing in the kitchen!

Well, it was not that we wanted to do ballet,
but more because of a small ( or more a huge giant 
grand great mighty ) mistake by me. I wanted a
PC cabinet and I just bought one, without 
thinking or this huge giant grand great mighty 
PC cabinet could go upstare... And guess what?
No, this huge giant grand great mighty PC 
cabinet cannot go upstare, so this huge giant 
grand great mighty PC cabinet is standing in
the very small tiny kitchen!!
***
Do you want to know what other people
saw this week? Than take a look here: 'this week I saw'!

13 opmerkingen:

  1. Ha ha, ik zie je klem zitten in het trapgat, bekend fenomeen :)en wat ga er nu mee doen? een kookeiland van maken...:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Kris, nee, hij gaat weg :-((
    Kan niet anders en ik neem een andere kast voor in de plaats! Alleen nu eerst deze mega super kast weer m'n keuken uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze week zag ik veel zwoegwerk. Echt balen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ojee, wij hadden ooit een bank gekocht die niet in trapgat én lift bleek te passen. Dat werd takelen ;-( Voor jou nog een optie?
    Fijn (klus)weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @ Roos, nee takelen is geen optie, kleine ieniemieni raampjes boven!
    @ Fienke....daar komt ie juist net vandaan...boehoeee...en door al dit gedonder is er nog een pootje eraf gegaan ook....!
    @ Huize Steen, dit is zeker jammer ja, ik jammer nu nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O jee - zou het kleine meisje zeggen, maar he, het leverde wel een leuke tekening op :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Vind je tekening prachtig en het verhaal erachter... eigenlijk wel leuk... minder voor jou natuurlijk. Hopelijk vind je een plaatsje voor de pc tafel of kan je hem nog omknutselen of krijgt hij een ander 'huis' of... Hou ons op de hoogte hé?!
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey Susanna,
    omdat je zulke mooie dingen maakt, geef ik jou de 'versatile award'
    Groetjes, Kris

    BeantwoordenVerwijderen

thanks for passing by and leave me a note!

Thanks for visiting me and leaving a comment!

Thanks for visiting me and leaving a comment!