All images are protected by copyright. Please do not use them without permission. Design: susi-art; Susanna Redeker© 2010-2016

vrijdag 29 oktober 2010

This week I saw...

A crowd.....! This week I was busy with my
company, I have just started! And now I'm 
going and do some networks (netwerken).
So last Monday evening I went to a happening
of the Rabobank, with a guest host: 
Marinus Knoope. He was a good talker,
a little bit to fast and afterwards we were
able to talk to the Rabobank, Kvk and people
from MacKaay. Ofcourse you give away
your busniess cards (mine is still in the baby fase!)
The sketch I'm showing here, makes a little
impression how crowded the evening was!
Do you want to know what other people
saw this week? Than take a look here: 'this week I saw'!

10 opmerkingen:

  1. Netwerken.... zo nodig, maar ik heb er zo'n hekel aan. Uiteindelijk betaalt het zich terug, dus keep up the good work ;-)
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ben jij toch niet daar, met je rug naar de crowd? Go girl!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik droeg een hartje op mijn jurk (ja....echt waar!!)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. MMmhh, daar moet je moed en puf voor hebben, je zo in het veld gooien.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ben zelf erg slecht in dit soort grote groepen. Respect!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi, ik ben er zelf ook geen kei in, en tot nu toe praat ik met weinig mensen....maar ja...stap voor stap!!!
    Dank jullie voor de leuke reacties!

    BeantwoordenVerwijderen

thanks for passing by and leave me a note!

Thanks for visiting me and leaving a comment!

Thanks for visiting me and leaving a comment!