All images are protected by copyright. Please do not use them without permission. Design: susi-art; Susanna Redeker© 2010-2016

zaterdag 13 november 2010

Gastenboek! Guest book!

Yes!! On my art website I have since today
a "GASTENBOEK" (guest book)!
So....YOU can be the first one who
writes in my GASTENBOEK!
Just klik here X
and you go to my GASTENBOEK!

and for a goodnight sleep
 (at this moment it is evening in the Netherlands 21:38) 
here is an angel with some bright wishing stars for you!
Do you know over which town this angel
is throwing her stardust? 

4 opmerkingen:

  1. I'm gonna sleep... and make sweet dreams ;) Thanks

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Yesss.. wat betreft je reaktie bij mij :) Al vond ik het er bèst al affig uitzien.. maar ja dat is op afstand hè. Spannend...

    En dank je! Herfst is cool... hoort er helemaal bij.
    Ik las hieronder dat je dochter op de Vrijeschool zit, leuk! Heb ik gewerkt,op de administratie. Of had ik dat al eens verteld :) Soms weet je het niet meer hè.

    Hm, welke stad is dit... Mijn eerste reaktie was Amsterdam; maar het zou toch best een andere mooie oude stad kunnen zijn. Middelburg? Leeuwarden? Maar niet Utrecht. Zutphen? Hè, dit is best moeilijk.

    Nou, ik ga nog even naar het gastenboek!

    Liefs en een waterig roosje!
    Clemens.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful angel and illustration!
    PS: Your shop in Bath is marvellous!

    BeantwoordenVerwijderen

thanks for passing by and leave me a note!

Thanks for visiting me and leaving a comment!

Thanks for visiting me and leaving a comment!