All images are protected by copyright. Please do not use them without permission. Design: susi-art; Susanna Redeker© 2010-2016

zaterdag 20 november 2010

Little birthday party

And....YES....I have made a start with the webshop!!
Take a look --> here; and please tell me what you
think of it! I'm still figuring things out and I have
the free-webshop, because I have all ready a
website (two to be honest!! here and here!)
So, maybe this Tea Party - a painting for my niece-
will come in the Happy Art Cards shop too!
Do you have any suggestions wich one I can
make a Happy Art Card from? And also thanks for
all the lovely great comments on my blog!

8 opmerkingen:

  1. Oh wat leuk! Heb al even gekeken en ga zo verder neuzen. Heb je al een kaart gemaakt van die geweldige tekening waarop katten aan balonnen in de lucht vliegen? Die vind ik zo het einde!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Fienke! Die heb ik niet als kaart, dat is eigenlijk een schets in schetsboek, maar daar kan ik wel een illustratie van maken!
    Dank je voor het idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. http://detweelelies.blogspot.com/2010/08/if-cats-could-fly.html

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, wat lever jij prachtitg werk af! Chapeau.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I think Obama would not be impressed by Tea Party! :) But I like your piece!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi art is jokken, ik ga het meteen veranderen, ik heb geen behoefte aan een link tussen mijn leuke tea party en die van hem!! Dank je!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. P.s. Ziet er goed uit hoor! En leuk dat ze ook bij Kris te vinden zijn. Klein tipje, bij het tabje geboortekaartjes zou ik als ik jou was toch ook een paar voorbeeld afbeeldingen opnemen.

    BeantwoordenVerwijderen

thanks for passing by and leave me a note!

Thanks for visiting me and leaving a comment!

Thanks for visiting me and leaving a comment!