All images are protected by copyright. Please do not use them without permission. Design: susi-art; Susanna Redeker© 2010-2016

vrijdag 5 november 2010

This week I saw...

4!!! Little Women in my living room!
At last my daughter had her birthday party 
- she is born in June!- Three girls came
over for a night. In the evening they have
made a dream-catcher, for a good night
sleep with beautiful dreams! And in the 
morning it was time to open the presents!
At last...
Do you want to know what other people
saw this week? Than take a look here: 'this week I saw'!

17 opmerkingen:

  1. Mooi getekend! (leuk voor later ook) het heeft het echte meidenfeestjes-gevoel :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bijzonder: eerst knutselen en dan samen Grote Meiden Dromen dromen ;-)
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk zo'n feestje! Beter laat dan nooit toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk, een echte pyjamaparty! Heel leuk getekend!
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi allen, inderdaad beter laat dan nooit! De meiden vonden het allen prachtig, ik heb een 2persoonsbank-bed en ze mochten in de woonkamer slapen! Beetje prive dus! Dank jullie voor de leuke reacties weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk zeg! Ik vind de tekening ook errug mooi geworden!

    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. dat ze tot de ochtend konden wachten met de kadootjes! Knap hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dank je Grietje!
    Hi Wiek, mijn dochter heeft vanaf juni mogen wachten op haar kadootjes, één zo'n nacht extra is dan een peulenschilletje...;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke tekening en leuk verhaal. Little women was een van mijn favoriete boeken als tiener :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Liesbet, ik wist geeneens dat little women een boek is! Grappig!! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat gezellig! en zo mooi getekend!

    BeantwoordenVerwijderen

thanks for passing by and leave me a note!

Thanks for visiting me and leaving a comment!

Thanks for visiting me and leaving a comment!