All images are protected by copyright. Please do not use them without permission. Design: susi-art; Susanna Redeker© 2010-2016

woensdag 24 november 2010

Wordless Wednesday and Corner View "taking a different perspective"

Today I combine the not so Wordless Wednesday
with the Corner View "taking a different perspective".
I had to think of a tiny mouse looking up to (for the
mouse perspective) giant Giraf! It is just an idea, but may 
I will work this out for a Happy Art card!
***
Thanks to Dana for this CV idea.  
Next week's theme is "rain," and it comes from Susanna (me!!).
For the Wordless Wednesday -->WW

25 opmerkingen:

  1. Ontzettend grappig....ik denk nu meteen bij elke tekening van jou: Leuke kaart? :)
    fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. en hah ha..ik zie nu dat jij reclame voor mij maakt :) Wat zijn we aardig bezig zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi zeg, die giraf zo belangstellend naar beneden kijkend.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @ By Kris!! We zijn lekker bezig zo!!
    Ik denk nu ook steeds aan elk ontwerp: KAART??!!!
    @ Allen, dank voor jullie live reacties weer! Ik zat nog te denken, misschien een olifant, maar dat is misschien een beetje cliché? Wat vind jij er van?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig. Het is echt een giraf met die lange kwetsbare benen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. THE perfect idea (and drawing). I like this "point de vue" ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat maak jij toch mooie tekeningen, 't elke keer weer genieten op woensdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. yes, why don't you?
    i never even saw the mouse at first.
    hi hi. peep peep.... ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. zo lief! en nee geen olifant, die gekke lange nek is juist zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Your images are whimsical and delightful!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wonderful! great images, wonderful perspective.
    happy corner view

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Cute! My girls were just pretending to be giraffes today.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow....what a beautiful reactions!! Thanks all of you!!
    So, I better start on making a Happy Art card from this giraf and little mouse!! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. both ways it must be a very interesting perspective!
    cute giraffe.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een enorme stijve stek moet muis hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heb de 25 kaarten ontvangen! Prachtig!!! Tx Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  17. What a cute idea! I love the poses and the way you've drawn the giraffe's face.

    BeantwoordenVerwijderen

thanks for passing by and leave me a note!

Thanks for visiting me and leaving a comment!

Thanks for visiting me and leaving a comment!