All images are protected by copyright. Please do not use them without permission. Design: susi-art; Susanna Redeker© 2010-2016

vrijdag 10 december 2010

GIVE AWAY!

Een snelle 'give away'!!!
Trekking aanstaande vrijdag 17 december 2010
***
1e prijs:
Een origineel happy art schilderijtje met twee uiltjes!
--er wordt een kaart van gemaakt--
(zoals je ziet is die nog in de maak!!)
+ setje met 5 happy art kerstkaarten
+ setje met 5 happy art cards



***
2e prijs
 setje met 5 happy art kerstkaarten
+ setje met 5 happy art cards
***
3e prijs
setje met 5 happy art kerstkaarten
***
Je kunt meerdere kansen maken om dit te winnen:
-Laat een bericht achter + volgen!
Extra kansen:
 ~ mijn blog te volgen én op je bloglijst te zetten 
~ facebook happy art te volgen (link aan de linkerkant!)
~ door reclame te maken voor Happy Art cards webwinkel met deze banner:
Voor mensen zonder gmail of blog, maar wel met
facebook kun je 
aanmelden via networkedblogs
***
A fast 'give away'!!!
The end date will be friday 17th of December 2010.

***
1th price:
an original happy art painting with two owls
-- I will make a postcard from this--
(as you can see I'm still working on it!)
+ set of 5 happy art christmas cards
+ set of 5 happy art cards
(see above for the pictures!)
***
2nd price
set of 5 happy art christmas cards
+ set of 5 happy art cards
***
3d price
set of 5 happy art cards
***
You can create multiple opportunities to win this:
~ leave a comment + follow!
Additional oppurtunities:
follow my blog and put my blog on your bloglist
follow me on happy art card facebook (link on the left side!)
by advertising happy art card shop with this banner:
For people without gmail or a blog, but you do have
 facebook than you can follow me with networkedblogs!

12 opmerkingen:

  1. Wow... i would like to partecipate on this giveaway. Giorgio

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben jij even goed bezig. Ik doe graag mee. Volg je al en je staat in mijn sidebar. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik doe graag mee want ik weet dat je mooie kaartjes maakt !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oelala wat een geweldig werk!! en super give away!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig weer !! Ik doe graag mee hoor :-) ik zal je banner op mijn blog zetten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oehhh(oe) ook deze uiltjes zijn geweldig!!! echt goed bezig Suus ... Ik doe grag mee:-D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mijn meisjesspook plakte aan het scherm als ze de uiltjes zag ,ze is verzot op uiltjes... dus voor haar doe ik graag mee

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ohhh ik was je even kwijt, maar je hebt je naam veranderd... ik doe zeker mee!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oeh, op het laatste moment, maar ik doe ook graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Aha een nieuwe naam :) vreemd genoeg ging de link in mijn googlereader hiervan nog naar je oude naam maar heb je weer gevonden ;)
    Ik doe graag mee!
    Heb ook een link naar happy cards op mijn blog gezet trouwens

    BeantwoordenVerwijderen

thanks for passing by and leave me a note!

Thanks for visiting me and leaving a comment!

Thanks for visiting me and leaving a comment!