All images are protected by copyright. Please do not use them without permission. Design: susi-art; Susanna Redeker© 2010-2016

donderdag 30 december 2010

Moois van: Moi-Kapelka

Zowaar was ik de winnaar (winares) van de Give Away
 van Moi-Kapleka, zij maakt erg mooie spulletjes en
 accessories die zij designt zoals: tassen,
kettingen, hebbedingetjes, sleutelhangers, broches, 
haaraccessories, papierwaren en  veel andere schattige
 dingen en cadeautjes maken, van verschillende stoffen
 en materialen, allemaal handgemaakt  en ontworpen
 en uitgevoerd door Angeline.
 

Het is een origineel eigengemaakt polstasje
 met een leuke ook originele sleutelhanger (die
zelfs een beetje op Siepie lijkt!!).

Dank je wel Angeline, ik ben er super blij mee!!
***
Really, I was the winner (winares) of the Giveaway
 by Moi-Kapleka, she makes beautiful stuff and
  she designs accessories such as bags,
chains, gadgets, keyrings, brooches,
hair accessories, stationery and many other cute
  things and make gifts of various substances
  and materials, all handmade and designed
  and implemented by Angeline.
***
It is an original homemade wrist bag
  with a very nice original catkey (which
Siepie looks the same to!).

Thank you Angela, I am so happy!
***
PS...I'm happy that I have 50 people following me!
Welcome all the new people!

3 opmerkingen:

  1. Ziet er prachtig uit :) en nu heb je ook een mooie Siepie sleutelhanger ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben blij dat je dat leuk vindt, eindelijk gelukt om je prachtige blog te volgen, you inspire me!

    hugs

    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen

thanks for passing by and leave me a note!

Thanks for visiting me and leaving a comment!

Thanks for visiting me and leaving a comment!