All images are protected by copyright. Please do not use them without permission. Design: susi-art; Susanna Redeker© 2010-2016

vrijdag 3 december 2010

Webwinkel reclame / Webshop commercial


Ja, ik kon het dus ook niet laten en ik heb het al eerder vermeld...een webwinkel!Ik ben een winkeltje begonnen, met nog (maar) 8 kaarten en druk bezig met nieuwe te ontwerpen! Tevens wil ik deze extra pagina gebruiken om voor wiewil RECLAME te maken voor haar / zijn webwinkel! Ik zie iemand niet als een concurent,eerder als inspiratie. Zo ben ik zelf heel erg blij dat By Kris mij tot nu toe onwijs heeft geholpen
(en nog steeds helpt, soms stuur ik haar een wanhopige mail: hoe moetik dit doen / heb je een oplossing voor dat / wat vind je hiervan, DANK JE WEL BY KRIS!)
*****
HAPPY ART cards is dus mijn (net geopende webwinkel!), voor originele met de hand ontworpen --ja, dat bestaat ook nog in deze digi-wereld!! -- wenskaarten!
HAPPY ART cards
*****
BY KRIS, ansichtkaarten en meer van By Kris. Een feestje om te sturen en een feestje  om te krijgen! Gemaakt van allerlei mooi papier, lintjes, poesieplaatjes etc. Ook leuk om te gebruiken als uitnodiging voor verjaardagsfeestjes. Zoek je iets leuks, creatiefs, gezelligs  en smakelijks om samen met je vriendinnen, collega`s of familie te ondernemen? Nét even buiten Ermelo verzorgt By Kris ook workshops!
By Kris 
*****
MOOIS VAN ME, ik 'maak' graag dingen. Onder andere juwelen. Omdat ik er ondertussen al heel veel heb,verkoop ik er ook een deel van. Al mijn juwelen zijn uniek, ik maak er maar 1 exemplaat van. Ik hou van variatie, en ik gebruik dan ook uiteen-lopende materialen , maak juwelen in verschillende stijlen en kleuren. Bij elk juweel staat beschreven welke materialen ik heb gebruikt.
Moois van Me
******
Wil je erbij? Je naam en link kan je 'beneden' invullen!
*****
For English, see HERE!


4 opmerkingen:

  1. He zeg, je maakt wel heel veel reclame voor mij :)...hartstikke leuk natuurlijk! en je webshop is leuk! En jou ontwerpen zijn ook superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik doe dat idd echt zo, maar dan moet mijn bad echt heel erg heet zijn met dit weer ;)

    Je mag idd reclame voor mijn etsyke maken. Dat zou ik tof vinden ! Ik maakte het al in november aan, maar er staan pas vanaf gisteren spullen in. Bedankt voor je compliment trouwens ! En ik kijk uit naar de kaartjes !

    BeantwoordenVerwijderen

thanks for passing by and leave me a note!

Thanks for visiting me and leaving a comment!

Thanks for visiting me and leaving a comment!