All images are protected by copyright. Please do not use them without permission. Design: susi-art; Susanna Redeker© 2010-2016

donderdag 9 december 2010

Webwinkel

Net binnen gekomen!!! Met de DHL!

Mijn nieuwe kerstkaart, voorkant glanzend en
op de achterkant ben ik helaas vergeten een kleine'
tekst op te doen...Happy Art card, Susanna Redeker,
www.susi-art.nl.....dus dat ga ik maar met de hand doen.
Al heb ik wel een stemple besteld met die gegevens erop.
Ik hoop dat die heel snel binnen komt!
***
My new Christmas card, front shiny andon the back, I unfortunately forgot a little 'text to put on ... Happy Art Card, Susanna Redeker,www.susi-art.nl.....so that I'll do by hand.Although I have ordered a Stemple with data on it.I hope that this comes very soon!

1 opmerking:

thanks for passing by and leave me a note!

Thanks for visiting me and leaving a comment!

Thanks for visiting me and leaving a comment!