All images are protected by copyright. Please do not use them without permission. Design: susi-art; Susanna Redeker© 2010-2016

zaterdag 18 december 2010

Winner Give Away

1. tubulidae                           5Marianne                       9. spookjes 
2. le blÖg d'Ötli                    6. Daan                               10. sillie
3. Fienke                                7. Huize Steen                   11. DOCKA 
4. " me "                                8. Miranda                          12. Henderica


Thank you all for joining this GIVE AWAY and passing on my blog and art work!!
For three time I have used the random widget  and the numbers are:






congratulations!!!
le blÖg d'Ötli, Miranda en Spookjes!
Here again the first price!
For the other people who love this illustration
I will sell it in my webshop!!!

Please send me your adres,
 so I can send the
prices as soon as possible!
And please keep on sharing
HAPPY ART CARDS!!!

6 opmerkingen:

  1. Leuke blog heb je.
    Ik woon in Warnsveld.(bij Zutphen :-))
    Ik word volger van je.
    Groetjes, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oehhhh Yes yes 2e prijs ... leuk :-D
    had het even verkeerd begrepen, dacht dat ik 8e was geworden ... zag toen toch echt m'n naam staan :-D

    Thnx Susanna ....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Yessssssssssssssss!
    Thank you :) I'm really happy!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heyhey! Wat een fascinerend plaatje is dat toch. Blijft leuk! En natuurlijk een mooie prijs.

    Hm, ik denk na over de naamsverandering. Denk, denk...
    Ik zal je eens even mailen!
    Maar alvast dankjewel voor je reaktie :) Ja, ik ben een groot voorstander van wat warmte in koude tijden!

    Liefs en twentswarm roosje,
    Clemens.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. You7 have a good blue and yellow style, which I like.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen

thanks for passing by and leave me a note!

Thanks for visiting me and leaving a comment!

Thanks for visiting me and leaving a comment!