All images are protected by copyright. Please do not use them without permission. Design: susi-art; Susanna Redeker© 2010-2016

maandag 31 januari 2011

Actie! Actions!

set 1
*****
set 2
******
6 uilenkaarten / 6 owlcards
*****
In mijn webwinkel heb ik een paar acties lopen!
Wees er snel bij, want op = op!
set 1 en 2 zijn voor maar € 3,00
inclusief verzendkosten in Nederland,
buiten Nederland komen er wat kosten bij!
*****
6 uilenkaarten / owlcards van € 8,75 naar € 7,00
inclusief verzendkosten in Nederland,
buiten Nederland komen er wat kosten bij!
*****
In my webshop I have a few actions!
Be quick, because op = op!
Prices are for in the Netherlands,
outside the Netherlands there will be
some shippingcosts!
*****
Oude kaarten actie
*****
Nog zeven dagen om een set valentijnskaarten te winnen!
Still seven more days to win valentinscards!
Give Away!

1 opmerking:

  1. Oh meid, zo mooie kaarten vooral de uil, ga kijken of ik voor mijn mannetje koopt hahaha shhhhhhh...

    Prettige maandag


    Groetjes


    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen

thanks for passing by and leave me a note!

Thanks for visiting me and leaving a comment!

Thanks for visiting me and leaving a comment!