All images are protected by copyright. Please do not use them without permission. Design: susi-art; Susanna Redeker© 2010-2016

zondag 16 januari 2011

GEZOCHT!!!

-hier boven is een snelle schets voor deze reclame-

Op dinsdag 21 december, de korste dag van het jaar, plaatste
ik een 10 projecten in 2011 bericht! Zie hier > klikkerdeklik<.
Het gaat mij om wens nummer zeven!

7. Nog een enorme wens is: 
KINDERBOEK illustreren....
wie weet er een kinderboekschrijfster?

Fienke ~Dalkruidjes~ had hier al op gereageerd en ik had hier nog niet 
terug op gereageerd, maar NU wel!! En het is een wens van mij wat 
ik al heel lang wil, alleen ben ik zelf geen schrijfster...WIE WEL???

BIJ DEZE ZOEK IK EEN KINDERBOEK SCHRIJVER / SCHRIJFSTER!!!
Voor mijn  portfolio kun je hier bij de illustraties kijken
illustration (blog)
- susi-art illustraties (website)

Ik heb een facebook fanpagina > klikkerdeklik <
En een gewone susi-art pagina > klikkerdeklik <
-kijk maak ik meteen reclame, wens nummer één!!-

Je mag:
dit bericht kopieren en doorgeven
-graag zelfs!!-
***
Dit bericht blijft voorlopig even boven staan.
Voor nieuwe berichten: naar beneden scrollen!
Dank je wel!
This post will stay here at the top for a while.
For newer post: down down!
Thank you!

3 opmerkingen:

  1. Wie weet hoe ik dit bericht 'sticky' kan maken, dat hij (zij) boven aan mijn blog blijft?
    Alvast bedankt!!
    Fijne zondag, warme groet, Susanna

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dan moet je de datum veranderen naar een datum in de toekomst :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Uniflame, dank je!!
    de datum van dit blog staat nu op 31-12-2011!!

    BeantwoordenVerwijderen

thanks for passing by and leave me a note!

Thanks for visiting me and leaving a comment!

Thanks for visiting me and leaving a comment!