All images are protected by copyright. Please do not use them without permission. Design: susi-art; Susanna Redeker© 2010-2016

donderdag 6 januari 2011

Illustration Friday "Resolutions"

This new year I wish a balance, happy, funny,
sunny, silly, beautiful, gorgeous, peaceful,
green, merry, creative, thankful, light, warm
.................and LOVE..............
Filled with colors - illustrations -happy art
cards - spiritualistic - birth cards - softness -
changing - dreams - dancing - adventure -
freedom - friendship - trusting - playful
- inner beauty - singing - wisdom - and more....
❤ ❥ ♡ ♥ ღ ɞ ❤ ❥ ♡ ♥ ღ ɞ ❤ ❥ ♡ ♥
Dit nieuwe jaar wens ik een evenwicht,
 gelukkig, grappigzonnig,  mooie, prachtige,
 rustigegroen, vrolijk, creatief, dankbaar, licht, warm
................. en LIEFDE ..............
Gevuld met kleuren - illustraties happy kunst
kaarten - spirualiteit - geboorte kaarten - zachtheid -
veranderen - dromen - dans - avontuur -
vrijheid - vriendschap - vertrouwen - speelsheid
- innerlijke schoonheid - zingen - wijsheid - en meer...

4 opmerkingen:

  1. Love your style! Owls are such awesome birds. Nice work!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow your illustration is so fun, colorful and detailed! You owls rock! I love your resolution! I hope 2011 is good to you! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I am looking at this with my kids and they love it! (And me too...)

    BeantwoordenVerwijderen

thanks for passing by and leave me a note!

Thanks for visiting me and leaving a comment!

Thanks for visiting me and leaving a comment!