All images are protected by copyright. Please do not use them without permission. Design: susi-art; Susanna Redeker© 2010-2016

maandag 31 januari 2011

Illustration Friday "Surrender"

Mevrouw Groenhart voelde zich helemaal in haar 
element om samen met de bosdieren een 
verjaardags liedje voor jou te spelen! 
Ze speelde vol overgave op haar viool.
Mrs. Greenheart felt completely in her
element together with the forest animals a
birthday song for you to play!
She 
played enthusiastically on her violin.
They were all surrendered with music!
***
seven days to join the give away!
some susi-art owl-valentine cards!

9 opmerkingen:

  1. ahhhhh yesh! Let's surrender to the music and let the party start!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Overgave aan muziek.
    Wat een happy plaatje.
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi plaatje weer, en nog bedankt voor je tekening, hij heeft een mooi plekje gekregen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haaai Suus! Wat een vrolijke en aanstekelijke plaat!
    Zo, hèhè, ik begin weer een beetje aktief te worden, hier op vriendenblogs maar ook op mijn eigen blog:) Dankjewel voor je reaktie!
    Ja, Luna verdient structureel mooie odes, zo is het nu eenmaal. En ik vond het leuk om allerlei gevoelens, ook voor andere vriend(inn)en, samen te laten smelten in één gedicht/freubel! Zo gaaf als dat lukt hè.

    Het antwoord op je vraag is ja, natuurlijk. Leuk!
    Al hoop ik erg dat ik me dan iets beter voel dan de laatste dagen, maar goed. Beetje risico moet een mens nemen.
    Ik mail je, goed?

    Liefs en Twents voorjaarsroosje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh I love this! What a great illustration!

    BeantwoordenVerwijderen

thanks for passing by and leave me a note!

Thanks for visiting me and leaving a comment!

Thanks for visiting me and leaving a comment!