All images are protected by copyright. Please do not use them without permission. Design: susi-art; Susanna Redeker© 2010-2016

donderdag 13 januari 2011

Owl House


Mixed media, paint, watercolor paper, scrapbook stuff,
 glitter, pictures from a magazine
 (house is from Hundertwasser!).
Just a try out and having fun!!
The houses of Hundertwasser are inspiring!!
 Maybe I will do some more, but than make
 my own kind of  Susi-Hundertwasser art!!
***
Rainy day here, let the sunshine from inside!

4 opmerkingen:

  1. Wat mooi zeg! Ik ben gek op uiltjes :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi beide, mijn dochter is er ook gek op, die vond deze meteen leuk!!
    En ik ben even in de uilen-bui, dus meer uiltjes zullen volgen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Yay!! Uiltjes!! Ik word hier helemaal vrolijk van!

    BeantwoordenVerwijderen

thanks for passing by and leave me a note!

Thanks for visiting me and leaving a comment!

Thanks for visiting me and leaving a comment!