All images are protected by copyright. Please do not use them without permission. Design: susi-art; Susanna Redeker© 2010-2016

vrijdag 21 januari 2011

This week I saw... / DWZI

......zag ik....voelde ik, alsof mijn leven zich in
een kippenhok af speelde....
***
Ken je dat gevoel, de hele week ren van je van
hot naar her, je ontmoet heel veel mensen en dan 
voelt het aan alsof men maar blijft praten om je heen!
***
...... I saw .... I felt like my life is 
played in a chicken coop ....
***
You know that feeling of running all week 
here to there, you meet many people and then
it feels like if people keep on talking around you!
***
Once in a while I will give one away, I will try
every week, but I won't promise that!
Leave a reaction if you like the drawing
and I will send it to you!
***
Last week DWZI goes to:
please mail your adres to
info[at]susi-art.nl
***

p.s. welcome new followers!!
p.s.p.s if I don't pass your DWZI
today, it is because my tummy
does not feel yummie.....

9 opmerkingen:

  1. leuke tekening and ik voel me ook al niet zo yummie :-(
    beterschap dan maar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldige tekening!! Zo voel ik me ook wel eens ;-) Beterschap!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hoop dat je je gauw weer zo voelt als die vette vos, die verlekkerd om zich heen kijkt! Beterschap.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh zo voel ik me ook zo vaak, vooral op een drukke dag op het kinderdagverblijf, met veel huilende kinderen. Ik zou hem graag ophangen. beterschap en rust lekker uit in het weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful illo Susanna!!
    Have a nice weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. again very nice !! Gauw weer beter worden Suus...

    liefs van dichtbij

    BeantwoordenVerwijderen

thanks for passing by and leave me a note!

Thanks for visiting me and leaving a comment!

Thanks for visiting me and leaving a comment!