All images are protected by copyright. Please do not use them without permission. Design: susi-art; Susanna Redeker© 2010-2016

vrijdag 28 januari 2011

This week I saw... / DWZI

......2 buizerds die heel laag bij de grond zaten
en niet (!!!) weg vlogen toen ik er lansg fietste!
Ze keken mij heel brutaal aan!
***
....2 buzzards and they were very low to the ground
(!!!) and they did not fly away when I passed them on my bike!
They looked at me very cheeky!
***
Once in a while I will give one away, I will try
every week, but I won't promise that!
Leave a reaction if you like the drawing
and I will send it to you!
***
Last week DWZI goes to:
please mail your adres to
info[at]susi-art.nl
***
Welcome new followers, I'm happy to see you here
 and feel free to leave a reaction!!
Also think of joining the valantine give away
***
Ik lees net bij Dalkruidje's blog over Roos en haar gezin.
Ik wil haar graag een kaartje sturen.
Roos, ik denk aan je....❤ ❥ ♡ ...XXX

15 opmerkingen:

  1. Vooral de buizerd in de boom heeft dat arrogante wat je beschrijft!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat ik je tekening van vorige week gewonnen heb, ik stuur je een mail.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo wat is dit mooi meis weer, super!!!
    Ik wil ook meedoen met je valentine give away!!!

    Have a great weekend

    groetjes

    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. WOW....waarom gebeurd mij dat nou nooit??? :-( Ik ben gek van roofvogels....Echt een vet mooie tekening!!!

    Aleida

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nog hartelijk bedankt voor het bibberhondje, kaartje heeft een mooi plekje gekregen^_^

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @ Angeline, ik heb je reactie ook bij de valentijnsactie neer gezet!
    @ Hoepzika, tekening is op gestuurd!
    @ iedereen: dank jullie voor de reacties!
    en @ Grietje, ik ben blij dat bibberhondje een mooi plekje heeft gekregen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Suzanna, je kunt op Roos haar blog doorklikken (links in de sidebar) naar haar contactgegevens. Daar heb ik ook mijn kaartje naar toe gestuurd, komt vast aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooie!
    en is het gelukt et ht adres, anders moet je mij maar even mailen.

    en je staat op mijn lijst! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Susanna,

    Ik vind het heel mooi wat je maakt!

    Groetjes
    Jan

    Calantha Wellness

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat kun jij geweldig tekenen zeg!! Super bedankt voor je reactie op mijn blog. Zo kwam ik hier terrecht en kan nu fijn meegenieten.
    En dromen dat mijn tekenigen ooit eens de kwaliteit van die van jou gaan krijgen :) maar ach veel oefenen baat kunst toch en het gaat om het plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja dat is weer waanzinnig goed getekend.
    Tot snel. Groetjes, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen

thanks for passing by and leave me a note!

Thanks for visiting me and leaving a comment!

Thanks for visiting me and leaving a comment!