All images are protected by copyright. Please do not use them without permission. Design: susi-art; Susanna Redeker© 2010-2016

donderdag 13 januari 2011

This week I saw...

.....'bibber' hondje Ilda, een klein mini
Doberman Pinter. Ilda was hier op bezoek
en zij verstaat trouwens Portugees!
***
....a small 'bibber' dog, named Ilda, a small
Doberman Pinter. Ilda was visiting us and
she understands Portugese!
***
Once in a while I will give one away, I will try 
every week, but I won't promise that!
Leave a reaction if you like the drawing 
and I will send it to you!
*** 
Last week DWZI goes to:
please mail your adres to
info[at]susi-art.nl
***
p.s. welcome new followers!!

10 opmerkingen:

  1. Wat lief, een bibberhond, misschien moet je een dasje voor hem breien!
    Goed weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een echte Doberman kan me gestolen worden (daar ga ik namelijk van bibberen), maar de tekening is wél leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze is zo'n ieniemini hondje, mijn kat Siepie is groter!! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Alles in 't mini is lief toch? Al word ik altijd lichtelijk zenuwachtig van dat gebibber...
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat lief zeg,mooi talent heb je super, en dankjewel, wat begint mijn weekend goed zeg, ik straal helemaal lol..

    Fijn weekend

    Liefs

    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. well, hell! i love the drawing!
    en cv vergeten? geen nood.
    zet je organic forms voor volgende week maar klaar, dear.... ;)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oh? by the way?
    ik vind je nieuwe ikoontje heel leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oooh, wat een mooi plaatje. Mijn ouders hadden vroeger een dwergpinscher (gewoon een bruintje) en dat was ook zo'n riebelbeestje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. was het de kou of waren het zenuwen, wat een liefje.

    BeantwoordenVerwijderen

thanks for passing by and leave me a note!

Thanks for visiting me and leaving a comment!

Thanks for visiting me and leaving a comment!