All images are protected by copyright. Please do not use them without permission. Design: susi-art; Susanna Redeker© 2010-2016

zondag 23 januari 2011

Valentijns actie! / Valentine action!

Op 14 februari is het valentijnsdag, een dag om op een 
originele manier jouw geliefde te laten zien hoeveel je nog van hem of haar houdt!
❤ ❥ ♡ ♥ ღ ɞ ❤ ❥ ♡ ♥ ღ ɞ ❤ ❥ ♡ ♥
On February 14th is it Valentine`s Day, a day to show your beloved on an 
original way how much you still love them. 
❤ ❥ ♡ ♥ ღ ɞ ❤ ❥ ♡ ♥ ღ ɞ ❤ ❥ ♡ ♥
Dit kan je doen door het sturen van een originele postkaart!!
You can do this by sending an original postcard!!
❤ ❥ ♡ ♥ ღ ɞ ❤ ❥ ♡ ♥ ღ ɞ ❤ ❥ ♡ ♥
Doe mee aan de GIVE AWAY!
Deze actie is tot maandag 7 februari, genoeg tijd
om daarna een kaartje te sturen naar je geliefde,
vriend of vriendin of...zomaar...!!!
Join the GIVE AWAY!
This action is until Monday, February 7, enough time
to send a card to your lover, friend ... or just ...!!!
Wat kan jij doen?
- reclame maken 
- volgen
- mijn blog aan jouw lijst van gevolgde bloggers
neer zetten!
- en uiteraard een berichtje achter laten!
What can you do?
- advertising
- follow my blog
- put my blog to your list of bloggers you followe
- and of course leave a message!

❤ ❥ ♡ ♥ ღ ɞ ❤  Susanna ❥ ♡ ♥ ღ ɞ ❤ ❥ ♡ ♥


7 opmerkingen:

  1. Super actie! Ik doe mee, is het niet voor Valentijnsdag, dan wel voor een andere keer. Ik vind je kaarten supermooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I see "my" owls... perfect for love ;)
    Nice and... lovely ideas!
    Have a sweet day

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik doe ook graag mee! Wilde je kaartjes sowieso al kopen, maar was er nog niet aan toegekomen door bloggiesta dit gehele weekend.

    Ik volg je al eventjes via bloglovin :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. KROSI EN SANI zei
    Zo wat is dit mooi meis weer, super!!!
    Ik wil ook meedoen met je valentine give away!!!

    Have a great weekend

    groetjes

    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohw leuk :-) Ik doe ook mee hoor, je maakt prachtige kaarten namelijk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh jij hebt ook een leuke actie. Natuurlijk willen we wel zo'n mooie en originele kaartjes winnen!

    BeantwoordenVerwijderen

thanks for passing by and leave me a note!

Thanks for visiting me and leaving a comment!

Thanks for visiting me and leaving a comment!