All images are protected by copyright. Please do not use them without permission. Design: susi-art; Susanna Redeker© 2010-2016

maandag 7 februari 2011

Doosjes / Boxes



Een nieuwe hobby gevonden! Je hebt al een beetje kennis kunnen maken bij de give away van One World One Heart! En met veel entousiasme ben ik verder gaan freubelen! Ik heb wel wat moeite met de acryl verf, ik ben zó de aqaurel verf gewend... ach, het is een nieuwe uitdaging en ik geniet er van!
***

Found a new hobby! You already have a little knowledge with the give  away One World One Heart! And with much entousiasme I carried on and made some more boxes! I do have some trouble with acrylic paint,  I am used to the watercolor painting used to ... well, it's a new challenge  and I'm loving it!

7 opmerkingen:

  1. I like these! I have painted a box myself for a school assignment. But I stamped on it instead. I can't draw as good as you.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Amai die doosjes zijn superleuk! Ik ben dan ook een echte kattenmie ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sag Susanne,
    Dankjewel voor de tip! Ik doe ook mee met de OWOH dus bij deze nodig ik je uit om mee te doen!
    Groetjes,
    Pia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Excellent work. I really love the way you put your personal touch to your work. Your art makes med smile - those boxes are extraordinary!!

    BeantwoordenVerwijderen

thanks for passing by and leave me a note!

Thanks for visiting me and leaving a comment!

Thanks for visiting me and leaving a comment!