All images are protected by copyright. Please do not use them without permission. Design: susi-art; Susanna Redeker© 2010-2016

donderdag 17 februari 2011

Illustration Friday "Sweater"

Jufrouw Rosalie kon maar niet beslissen welke kledingstuk ze aan zou doen, de rose trui of haar gele jurkje met bloemetjes. Het jurkje vond ze wel dat ze er iets meer slanker uit zag dan met de trui, maar de kleur rose vind Jufrouw Rosalie zo mooi. Welke kledingstuk zou jij voor haar uit zoeken?
***
Miss Rosalie could not decide what clothes she would ware, the pink sweater or the dress with the yellow flowers. The dress did she thought she would look a bit more slimmer than the sweater, but than Miss Rosalie likes the color pink so much. What clothes would you choice for her?

17 opmerkingen:

  1. You are so talented! I think she should wear the pink sweater.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. she looks great just like that! I adore her pose and her admiring herself in the mirror!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I'm sure Miss Rosalie will look great no matter what she decides to put on, and she should thank YOU for making her such a pretty lady.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I like the flower one. :) Great illo! for the word.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hahahahaha, dit is geweldig je ben grappig zeg!

    groetjes

    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk! Een echte ijdeltuit!
    Kijk even op mijn blog, want je hebt mijn give away gewonnen!
    ~ Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hi! you are the winner of my magic pendant from owoh!
    please send me by e mail your name and address! thank you!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ga voor de gele jurk, en he ik heb antwoord op je vraag gegeven. Ga gauw kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. So cute, I think she should keep on the dress.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hey hey... wat een hoop mooie dingen weer hier! Grappig, leuk en lief! Ik vind je hartendoosje heel leuk.
    Ennn.. ik zag een bekend kasteeltje hieronder. Was dat op een mooie wandeling? Of fietstocht, autotocht, wandeltocht inéén :)

    Psss... toch vind ik je een beetje stilletjes.
    Heb je toevallig vrij de volgende week...?

    Liefs en een vrolijk Twents roosje,
    Clemens.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hi all, what a nice comments.
    Miss Rosalie is very happy with all the answers, and she will were her little dress!!

    BeantwoordenVerwijderen

thanks for passing by and leave me a note!

Thanks for visiting me and leaving a comment!

Thanks for visiting me and leaving a comment!