All images are protected by copyright. Please do not use them without permission. Design: susi-art; Susanna Redeker© 2010-2016

maandag 21 februari 2011

POST!

Altijd leuk om een WITTE envelope te ontvangen van Tante Post!!! De blauwe laat ik liever liggen op de deurmat, maar deze NIET! Ik werd meteen heel vrolijk van de inhoud! Leuke gehaakte slinger hartjes, heb ik meteen in mijn praktijk (kantoor, extra kamer) ruimte opgehangen en het is meteen een lieve sfeer geworden, al mag ik de muren wel een keertje verven..... Én....er zit een heel mooi (LEEG) notitie boekje om mijn gedachtengang daar in te kunnen schrijven (of tekenen!). Mijn dag is meteen helemaal vrolijk -en zonnig- na zo'n leuke post van Marjolein -klik- ! Neem een kijkje bij haar website, ze maakt hele mooie dingen! En ik ben nieuwsgierig wat zij met haar linoschijfjes-setje gaat ontwerpen! Dank je wel Marjolein!! Fijne dag / week....!!!

4 opmerkingen:

  1. Graag gedaan, en meneer de postbode heeft het snel gedaan! Gister namelijk gepost.
    Veel plezier met het boekje, en ben toevallig gister aan het gutsen geweest. Ik zal het vandaag op mijn blog zetten.
    Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen

thanks for passing by and leave me a note!

Thanks for visiting me and leaving a comment!

Thanks for visiting me and leaving a comment!