All images are protected by copyright. Please do not use them without permission. Design: susi-art; Susanna Redeker© 2010-2016

donderdag 3 februari 2011

Postcrossing / Fox Terrier

For a while I have joined the Postcrossing.
I'm not so active, once in a while I send a card,
my own card, something I have drawn or card from Zutphen.
***
I recieved a card from Rusland!
*** 

And from Taiwan!
***
I think it is good in this world of internet
and the fastness....this is a moment of slowing down
relax and enjoy a real card in the hand!!!



9 opmerkingen:

  1. Leuk meid, ik ben ook lid van postcrossing,druk hierzo,maar zou weer beginnen met postcrossing,misschien komen we mekaar tegen wie weet Lol...
    de kaartje die je heb gestuurd is leuk gemaakt net als altijd! t

    Prettige dag

    groetjes

    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I totally agree! I am doing postcrossing as well :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sinds kort doe ik ook mee en ik vind het zo leuk. De jongens leven ook erg mee en beztuderen vooral de postzegels. Die hondjes-kaart is leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ohh! ik ken dat niet ! moet daar eens naar op zoek want ik hou van kaartjes ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey, das grappig.. ik heb precies dezelfde kaart gekregen uit Taiwan :) alleen al een paar maanden terug.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Susanna, I LOVE your card of the fox terrier- it reminds me so much of our Kelly girl (she passed away last year), she was a Lakeland terrier. She almost looked like a Fox terrier, so I alway said they were her cousin. smile... Her coat was a light tan with a grey saddle. Oh how I miss her. xo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Susanna, I'm back! I was going to email you but couldn't find your email. I read how your dream is to illustrate a children's book and my dream is to write a children's book. Who knows someday we could maybe make our dreams come true going hand and hand! xo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. How fun! And your artwork is charming!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik doe al 2 jaar mee met postcrossing en geniet er nog elke dag van. heb al meer dan 300 kaarten gehad. het blijft mij boeien. en dat laat ik graag weten op mijn website:
    http://postcrossing.jouwweb.nl

    BeantwoordenVerwijderen

thanks for passing by and leave me a note!

Thanks for visiting me and leaving a comment!

Thanks for visiting me and leaving a comment!