All images are protected by copyright. Please do not use them without permission. Design: susi-art; Susanna Redeker© 2010-2016

vrijdag 4 februari 2011

This week I saw... / DWZI.....


....iets nieuws in mijn winkel!
Ik was wat aan het freubelen en schilderen
en ik had een leeg doosje voor mijn neus...
.......... die is NU niet meer leeg! 
Doosje is beschilderd én er zit een kleine verassing in!
Nieuwsgierig geworden? Neem een kijkje -hier-!
Wil je een kans maken op doosje?
Doe mee met de give away en ook jij
maakt een kans -hier-!
***
.... something new in my shop!
I was busy the crafting and painting
and I had an empty box for my nose ...
.......... now it is no longer empty!
Box is painted and there's a little surprise in!
Curious? Take a look -here-!
Want a chance to box?
Join the give away and you too
is a chance -here-!
***
Last week DWZI goes to:
please mail your adres to
info[at]susi-art.nl

***
More DWZI / TWIS -here-
And also a lot of love for Roos! -x-

8 opmerkingen:

  1. Ik zag hem al op facebook!! Ik vind hem echt prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke tekening weer :-) alhoewel de hondjes hieronder zijn ook erg guitig en ondeugend :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. spannend doosje en helemaal blij met de tekening van vorige week, ik mail je!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk,ik zag het idd bij je give away, hoop dat ik erin valt hahaha, is prachtig die doos met mijn favoriete kleur : roze yep...

    Fijne weekend

    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het echt een super illustratie! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dag Susanna,
    Eindelijk de tijd gevonden om de Stylish Blogger Award te forwarden:
    http://liquidbrick.blogspot.com/2011/01/stylish-blogger-award.html
    Dankjewel voor de award!!!
    Pia

    BeantwoordenVerwijderen

thanks for passing by and leave me a note!

Thanks for visiting me and leaving a comment!

Thanks for visiting me and leaving a comment!