All images are protected by copyright. Please do not use them without permission. Design: susi-art; Susanna Redeker© 2010-2016

vrijdag 11 februari 2011

This week I saw... / DWZI....

....ik fietste wat rond in de stad en Nederland is een land die uitnodigt om flink naar binnen te kijken! Deze keer zag ik een hele mooie wandschildering met allemaal vogels - ik denk Merels, ze zagen er zwart uit!- en ik vond dat wel heel bijzonder! geen behang, geen likje verf....nee...een leuke originele muurschildering!
En met het tekenen van dit kaartje en datum erop zetten zag ik.....11-02-2011 : 11022011! Wat zie jij in het getal?
***
.... I cycled around the city and the Netherlands is a country that invites to look inside the houses! This time I saw a beautiful wallpainting with all birds - I think Blackbirds, they looked very dark - and I found that very special! No wallpaper, no lick of paint .... no ... a nice original wallpainting!
And by signing this card and put date on it ..... I saw 02-11-2011: 11022011! What do you see in the number?
***
Last week DWZI goes to:
please mail your adres to
info[at]susi-art.nl

***
More DWZI / TWIS -here-
And also a lot of love for Roos! -x-
For Roos you can join the "Hartverwarmer":
De Nederlandse Dames nemen contact op met Dutch Apple en de Belgische Dames kunnen contact opnemen met Annelies op haar Blog Vicarno's Mama. Over drie weken, op 28 februari willen we al jullie creaties binnen hebben.
The Dutch Ladies get in touch with the  Dutch Apple Ladies and 
Belgian can contact Anne on her blog Vicarno's Mama. About three weeks, on February 28, we already have in your creations.
For the English speaking....just either of one ( I think!).

15 opmerkingen:

  1. Leuk, zowel de schildering als jouw tekening. Jouw DWZI van de roofvogels prijkt op onze schoorsteenmantel. In het echt is -ie nog mooien dan op je blog. Nog even, want dan gaat ie in een lijstje naar de kamer van Middelste die een roofvogel-tic heeft en hem zoooo mooi vind. (En verliefd op het leven, hmmm klinkt goed!)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is prachtig, alles komt weer in lente stemming!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie merels :) leuk dat ze daar een wandschildering van hebben gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh ik zat net deze mooie merels te bewonderen :-) lees ik in eens dat ik de vorige dwzi gewonnen heb :-D leuheeeeuk......ik mail je meteen !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi gmaakt, prettige weekend voor je!

    lieve groetjes

    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. aaah was me nog niet opgevallen maar de cijfers staan in spiegelbeeld.
    Had eigenlijk eerst meer oog voor de mooie vogeltekening.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooie schildering! erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik zie, ik zie, een palindroom van getallen! Erg mooie tekening ook weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I like the bird wall art! The date is neat too!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. pALINDROOM? hEET DAT ZO? iK VOND HET WEL MOOI!!
    oh, even de caps uit zetten ;-)
    Ja: palindroom!!
    Een palindroom (van het Grieks: πάλιν = opnieuw; δρόμος = lopen, doorlopen (van τρέχειν: lopen)) (ook keerwoord of spiegelwoord) is een symmetrische sequentie, zoals een woord of een getal.
    ***A palindrome is a word, phrase, number or other sequence of units that can be read the same way in either direction.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Weer iets geleerd, palindroom. Mooie muurshcildering. Lente.
    Een fijn weekend gewenst. We bellen.:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig! De natuur kan zo inspirerend zijn.

    BeantwoordenVerwijderen

thanks for passing by and leave me a note!

Thanks for visiting me and leaving a comment!

Thanks for visiting me and leaving a comment!