All images are protected by copyright. Please do not use them without permission. Design: susi-art; Susanna Redeker© 2010-2016

vrijdag 18 februari 2011

This week I saw... / DWZI....


Twee nieuwe Happy Art Cards aangeleverd door de postman!
Ik zag dat ik zelfs twee prijzen heb gewonnen deze week!!! WAUW!!
Neem een kijkje bij:
Bij Happy Home een heel mooi noteboekje en ze is deze week 30 geworden!!
En met de OWOH heb ik A Pink Dreamer een magische pendant gewonnen!
...ik zag dus wel heel veel deze week....want bij HOEPZIKA zag ik ook nog mijn naam voorbij komen!
***
Two new Happy Art Cards arriving with the mailman!
I noticed that I have won two prices this week!!! WOW!!

Take a look at:
By Happy Home a really nice notebook and she turned 30 this week!!
And with the OWOH by A Pink Dreamer a magical pendant!
....I saw a lot this week.....because at HOEPZIKA I saw my name passing by too!
***

Last week DWZI goes to:
please mail your adres to
info[at]susi-art.nl


***
More DWZI / TWIS -here-

9 opmerkingen:

thanks for passing by and leave me a note!

Thanks for visiting me and leaving a comment!

Thanks for visiting me and leaving a comment!