All images are protected by copyright. Please do not use them without permission. Design: susi-art; Susanna Redeker© 2010-2016

vrijdag 25 februari 2011

This week I saw... / DWZI....





....tja...waar zal ik beginnen? Ik zag heeeel veeeel deze week! Zo kwam er een prachtige kaart van Le blög D'Ötli  -klik-, zij maakt de meest prachtige foto's, elke keer geniet ik er weer van en ik kreeg een lief kaartje (foto -klik-) en berichtje van haar naar mijn huis gestuurd, dank je wel Lieve Ötli -bisous- !
En bij Moi-Kapelka -klik- ( winkel -klik-)heb ik een heel mooi hartje besteld en die kreeg ik ook via de post!
Dank je wel, ik ben er erg blij mee!! 
....en....ik zag een kleine roofvogel in mijn achtertuin, helemaal beschermend staan, hij (of zij) hield een merel vast (hij, deze was zwart en dat zijn de mannetjes). Ik dacht eerst: hé, het is lente....2 merels...toen keek ik wat beter en zag deze kleine rover!
***
.... well ... where do I start? I saw this week really really a lot of things passing by! With the mail there came a beautiful card from Le blog d'Ötli -click-, she makes the most beautiful pictures and every time I enjoy it again and again and this time she sended me this sweet card (picture) with a message  to my house, thank you Dear Ötli  -bisous-!
And at Moi-Kapella-click (-click-webshop) I ordered a beautiful heart and I got it by the post! Thank you, I'm very happy!
.... and .... I saw a small bird of prey in my backyard,  he (or she) was protective, with blackbird (he, it was black and the males) fiexed under his (or her) wings. At first I thought: hey, it's spring .... two blackbirds ... when I looked some more and saw this little rover!
***
With my family we went to the ZOO, Artis, I saw a lot there! Have a look:





***
Last week DWZI goes to:
please mail your adres to
info[at]susi-art.nl

7 opmerkingen:

  1. Oh meis wat super, als je blij ben dan ben ik ook,de roofvogel is mooi getekend!

    Fijne weekend

    ~x

    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I love the things you saw! I think my favorite is that giraffe picture - so cute!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @ Krosi en Sani, jij ook een fijn weekend! Mij lukt dat wel na al dat moois deze week!
    @ Mari, my daughter took that photo!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a week !!!
    Thanks to YOU Susanna !

    http://otliblog.blogspot.com/2009/10/lamour.html

    Have a sweet day

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Pff, ik zag een hele bezige bij. Zojuist, op jouw blog. Dat klinkt als een goede vakantieweek!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een heerlijke week!
    en wooopie, ik ga je mailen :-)
    -x-

    BeantwoordenVerwijderen

thanks for passing by and leave me a note!

Thanks for visiting me and leaving a comment!

Thanks for visiting me and leaving a comment!