All images are protected by copyright. Please do not use them without permission. Design: susi-art; Susanna Redeker© 2010-2016

dinsdag 8 maart 2011

Liebster Blog

Vorige week kreeg ik een blije mededeling, weet je nog? -klik hier- En nu met het zonnetje op de achtergrond en al lekker buiten te zijn geweest ga ik kijken wat de bedoeling is en de bedoeling is dat ik bloggers met nog niet zo heel veel volgers even hier in het ZONNETJE mag zetten!! 
Na even wat rond te hebben gehopt en fijn rond heb gekeken -altijd weer leuk, dus doe mij na: EN KIJK ROND!


Ik zelf kwam terecht bij:
HOEPZIKA -is een lang gekoesterde droom om anderen happy te maken met haar creaties- de naam alleen al is de moeite waard om er even te koekeloeren!
Hier een klein stukje van haar over -Voorjaar- 

Het is voorjaar,
nu dan echt.
De ramen zijn nog steeds niet gezeemd,
want geen zin in,
maar de jaartafel moest nu echt!
.........
Neem zelf maar een kijkje!!

WOOLFENBELL - never stops seeking. even in her sleep she is tweaking. she may well, feel universelle, but will nonetheless always be belgian. she brings to you here, happiness dear, and hope you may revel. [and rebel.]-, misschien ook vanwege de naam, maar ook omdat ik haar blog óók altijd een feestje vindt!
Lees over haar Sunny March:
when the sun is out
we put on our boots
lie flat on our stomach
.......? 
Neem zelf maar een kijkje!!

MIRA'S BLOG -Ik ben de zotte mamma van Timo (3,5 jaar) en Yana (2 jaar). Niet allen gek van haar twee schatjes maar ook van manlief, de poes Tina...- leuke creaties, uitspraken, leren haken...!
Volgens mij had Mira een leuk weekend vol kaboutertjes!
Het was een echt plopweekend!

HENDRICA -34, 2 cats, Leeuwarden, The Netherlands. Loves (to) :make cards, the colours purple & black, cross stitch....
Vol met bloemen, elfjes, lekkere appels....en is het spring yet?
I should really get back to make more cards.. 
This is only the 3rd one I have made this year !

Ik hoop dat jullie er net zo van hebben genoten als ik!! Lieve mede bloggers, kijk of je mee wilt doen of niet...! Hier zijn de "spelregels" van deze Liebster Blog Award:
Je maakt een verwijzing naar de blog van de persoon die je deze award heeft gegeven. Bedank ze op hun blog voor deze award (da's wel zo aardig!). 
Als je de award aanneemt en door wilt geven, maak je een bericht met de afbeelding van 'Liebster blog' en neem je ook de instructies (die je nu leest dus) over. Geef vervolgens de award door aan 3 tot 5 van je favoriete blogs en maak in je bericht een koppeling naar deze blogs (makkie!).
Schrijf een berichtje op de uitgekozen blogs om te vertellen dat zij een award hebben ontvangen van jou. Het is de bedoeling, dat vooral beginnende bloggers en bloggers die nog niet zo erg bekend zijn met deze blog in 't zonnetje worden gezet en hun verdiende aandacht krijgen.

7 opmerkingen:

  1. well, hello, sunshine-susanna!
    je bent lief!
    ik hoop dat jullie allemaal genieten van dezelfde zon.... héérlijk, die eerste stralen....
    n♥ (woolf)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I can't read all you words, but I agree (about Woolf in particular ;))
    Have a sweet day!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh Susanna, hartelijk dank! Ik wordt altijd zo vrolijk van je tekeningen maar nu ben ik wel extra happy happy ;) Merci en ja ik ga hem zeker doorgeven!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @ Blög d'Ötli, yes, sorry it is all in Dutch....but good that you can 'feel' what is written!! ;-))
    Enjoy the SUN!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dank dank dank! Wa lief en hoe attent. Ik ga eens denken, want laatst kreeg ik hem ook al, moet er nu toch iets mee doen. Wordt vervolgd...

    BeantwoordenVerwijderen

thanks for passing by and leave me a note!

Thanks for visiting me and leaving a comment!

Thanks for visiting me and leaving a comment!