All images are protected by copyright. Please do not use them without permission. Design: susi-art; Susanna Redeker© 2010-2016

dinsdag 15 maart 2011

Round Robin Notebook

Kijk nou wat ik vandaag kreeg (eerlijk gezegt nu net 20:11), allemaal lieve vosjes!!
JA!! Ik doe mee met de Round Robine Notebook ~ik heb dit helaas niet vermeld op mijn notebook zelf, dus voor diegene die mijn boekje in handen krijgt: ga je gang en zet er ergens Round Robin Notebook op!!~
Look what I got today (honestly exactly 20:11), all dearest foxes!
YES! I'm participating in the Round Robin Notebook ~I have unfortunately not listed this name on my notebook itself, so for those who book in my hands, go ahead and put it somewhere on Round Robin Notebook!~


8 opmerkingen:

  1. Round Robin Notebook is a mystery to me, but I like the cute fox :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ZZo'n feestje dat project! Veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou, hij is binnen hoor, ik zal het er op zetten (ergens tussen al die mooie dingen)...
    Ik zal mijn best doen er iets moois van te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Helaas was ik net laat, volgende keer misschien, lijkt me wel heeeeel leuk, veel plezier meid!

    Liefs

    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk! Ik zit in de andere groep, maar ik kreeg vandaag ook een boekje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zie je blogje nu pas! Ha, wat leuk om de vosjes weer even terug te zien. Ik ben heel benieuwd wat je in m'n boekje gaat maken. Enjoy!

    BeantwoordenVerwijderen

thanks for passing by and leave me a note!

Thanks for visiting me and leaving a comment!

Thanks for visiting me and leaving a comment!