All images are protected by copyright. Please do not use them without permission. Design: susi-art; Susanna Redeker© 2010-2016

vrijdag 11 maart 2011

This week I saw... / DWZI....

.....zag ik vogeltjes met een takje vliegen, die gaan zich nestelen en eitjes leggen!!! Jahaaaa, de Lente komt er steeds meer aan! .....en ik zag een heel ijskoud persoontje met wel drie dekbedden over zich heen en dan nog koud hebben (persoontje ben ik, ben nog steeds bibberig, dus ik duik snel mijn nest in!).
..... I saw birds flying with a twig, they will settle and lay eggs! Jahaaaa, Spring is coming more and more! ..... and I saw a little very cold person with three quilts over her and then still having it cold (little person is me, I am still shaky, so quickly I dive into my nest!).
***
Last week DWZI goes to:
please mail your adres to
info[at]susi-art.nl



9 opmerkingen:

  1. Beterschap! Wordt het net een beetje lente, ben je ziek. Wat een pech! Wat leuk dat ik een tekening van je krijg! Dat had ik even gemist! Ik stuur je mijn adres. Van harte beterschap! Groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja, ja, vogeltjes met takjes, het zonnetje, lammetjes...
    beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh dan hoop ik dat ons vogelhuisje net op tijd opgehangen is ... Veel beterschap en een goed weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, de lente komt eraan :o)
    Beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel veel beterschap, dat je maar snel je nest weer mag uitvliegen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat de lente ook maar snel wat warmte mag brengen!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen

thanks for passing by and leave me a note!

Thanks for visiting me and leaving a comment!

Thanks for visiting me and leaving a comment!