All images are protected by copyright. Please do not use them without permission. Design: susi-art; Susanna Redeker© 2010-2016

woensdag 23 maart 2011

Wordless Wednesday -well nearly wordless....-


~ Mijn bijdrage!~
Kamion, (afkorting van kraamkamer voor mini-ondernemingen) is een netwerkclub van en voor zzp-ers.
De Kamionkoffer is een prachtig houten koffertje dat rijk gevuld is met allerhande verrassende en waardevolle waardebonnen van Kamionleden.
Dit koffertje gaat een reis van een jaar maken. Elke week krijgt een Zutphense bofferd de kamionkoffer kado. Hij of zij mag er 1 waardebon uit kiezen en geeft de koffer weer door aan iemand naar keuze.

Iedereen die graag wil kennismaken met zzp-netwerk Kamion wordt hierbij uitgenodigd voor dat feestelijk lustrumcongres, dat wordt gevierd 31 maart, van 14.00 - 18.00 uur, bij het Plein in Zutphen.
U bent van harte welkom! Zie www.kamion.nl
***

~I'm joining too!~
Kamion is a networking club and for self-employed professionals.
The Kamionkoffer is a beautiful wooden box that is rich with all sorts of surprising and valuable coupons Kamionleden.
This kit will make a tour of one year. Every week gets a Zutphense person the kamionkoffer. He or she may have to choose a coupon from the box and give back to someone of your choice.

8 opmerkingen:

  1. klinkt leuk wel dit project,leuk initiatief in deze moeilijkere tijden?? of heb je daar geen last van?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Sillie, ja het is een leuk initiatief, maar wel lastig in deze tijden...vooral om bekend en van de grond te komen!
    eigenlijk ben ik best wel heel erg verlegen...!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is zeker een goed initiatief!
    Succes gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee, zet door meid, komt wel goed hoor!
    Veel succes en niet verlegen zijn hoor, lol...

    Groetjes

    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi, Susanne net zoals ik als zei leuke initiatief, dankjewel voor je reactie op me blog, wel mijn hele familie komt uit Aruba en Antillen omgeving, mis ze enorm vooral mijn moeder maar ja...
    Met de fijne mensen in de blogland voel ik me soms hier ook thuis, soms wel soms weer niet!


    Fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hmmm, ik zou wel weten welke bon ik eruit zou halen!

    BeantwoordenVerwijderen

thanks for passing by and leave me a note!

Thanks for visiting me and leaving a comment!

Thanks for visiting me and leaving a comment!