All images are protected by copyright. Please do not use them without permission. Design: susi-art; Susanna Redeker© 2010-2016

vrijdag 1 april 2011

This week I saw... / DWZI....


....zoek eerst de verschillen!! Want deze week zag ik ineens iets anders op de scanner zitten hahahahaaa ;-)
Maar deze week zag ik twee futen! Ik vind deze watervogels zo mooi, zo elegant en ook zo ondeugend met zo'n kuifje boven op hun hoofd! ~Het resultaat heb ik nog niet gezien deze week, beetje te vroeg, maar ik kon het niet laten om die erbij te doen!!
Verder zag ik een leuk Kamion Lustrum feest, waar ik stoelmassages heb gegeven. Het was er erg gezellig met leuke muziek en workshops.
***

.... first search the differences! For this week I noticed something else on the scanner hahahahaaa ;-)
But this week I saw two grebes! I like this waterfowl so much, they are so beautiful, so elegant yet so naughty with a crest atop their heads! ~ The result I have not seen this week, a bit too early, but I could not resist adding them to!
I saw a nice Kamion Anniversary celebration, which I have given massage chair. It was very pleasant with nice music and workshops.
***

Voor meer DWZI klik op het plaatje!


14 opmerkingen:

  1. Nog even geduld voor de kleintjes..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja mooi is dat als die kleintjes op die rug meeliften, het is gauw weer zover!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I see differences ;) but I also see a nice painting :) with beautiful birds, birds that I like too (grèbe huppé in French).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mmak me gek, maar ik zie geen verschil...
    Wel zie ik heel erg mooi getekende futen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zie wel een verschil, maar het lijkt alsof dat gewoon geverfd is en niet iets wat op een scanner zit, of is het dan een koffievlek. Ik geet het op!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. op mijn scanner zat verf!!! en niet zo zeer op het origineel, zelf zat ik even dubbel te kijken....van waar komt dat vandaan? is het gaan vlekken, maar nee het zat op de scanner (tussen de 2 fuutjes)...tis bijna een 1 april grap, hahahahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Thanks for your visit and for the quote ;) I like it.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja, ik zag het ook, maar het lijkt net alsof het erbij hoort..lijkt mij heerlijk om zo goed te kunnen tekenen..
    Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw! Zo mooi! Al die jongen weer in de natuur.
    Bij onze buren achter de heg zit een merel met jongen. Gisteren vloog er een jong uit...
    Zo ontzettend mooi om dat te zien!

    Groetjes!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk als altijd meid.

    Prettig weekend


    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen

thanks for passing by and leave me a note!

Thanks for visiting me and leaving a comment!

Thanks for visiting me and leaving a comment!