All images are protected by copyright. Please do not use them without permission. Design: susi-art; Susanna Redeker© 2010-2016

vrijdag 8 april 2011

This week I saw... / DWZI....

Verwen jezelf! ???? Ik was bij het station en ik keek zo'n kiosk in en met grote letters staat daar: VERWEN JEZELF! Tja, ik zet dan toch echt mijn vraagtekens erbij....verwen jezelf met een mars, snicker, twix, red bull, cola....verwen jezelf met allemaal slechte suikers en allerlei E nummers??? ---oké...soms wel lekker!---
Ik dacht: VERWEN JEZELF! Met een massage!! Een stoelmassage of een massage op de massagetafel!
Daarbij zitten er geen suikers in geen E nummers en is een massage een onderhoud aan je lichaam (zoals je de auto onderhoud --APK-- of je huis)! Dus bij deze:  VERWEN JEZELF! MET EEN MASSAGE!
Deze Week Zag Ik is een initiatief van Daan en Roos en een idee van Jane! -klikkerdeklik-

Spoil yourself! ?? I was at the station and I looked at a kiosk, in red in large print: SPOIL YOURSELF! Well, I really put my question there .... spoil yourself with a Mars, Snickers, Twix, red bull, coke .... indulge yourself with all kinds of bad sugar and E numbers?? --- Okay ... sometimes nice! --- I thought, SPOIL YOURSELF! With a massage! A chair massage or a massage on the massage table! There are no sugars no E numbers and a massage is a service to your body (like your car servicing  or your house)! So at this: SPOIL YOURSELF! WITH A MASSAGE!
This Week I  Saw is an idea from Jane and Daan and Roos took it over in Holland!


9 opmerkingen:

  1. OOh lekker een massage :-) Maar een bounty of snickers op zijn tijd vind ik ook niet te versmaden hoor !!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Onlangs een massage gehad en vond het inderdaad een verwennerij!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Strange message ;)

    ... Not a photo book, a novel !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Denk dat ik op het station toch maar voor de snicker zou gaan ;) Maar je hebt wel gelijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tee hee, at first I thought Verwen jezelf was a name and he must be some sort of celebrity in Holland that you had seen out and about. Then when I read I thought what a great sign to see, everyone should have the chance to spoil themselves now and again. Yes a massage would be my pick too.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt helemaal gelijk. Ik zal proberen om daar bewuster van te zijn.
    Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen

thanks for passing by and leave me a note!

Thanks for visiting me and leaving a comment!

Thanks for visiting me and leaving a comment!