All images are protected by copyright. Please do not use them without permission. Design: susi-art; Susanna Redeker© 2010-2016

zondag 1 mei 2011

Koning-in Siepie dag / Queensday


Gisteren was het Koning-in dag in Nederland, Siepie voelde zich heel royaal en hij kreeg veel aandacht. Siepiekaart met ja...oranje tulp was de best verkochte kaart!! 
Er gingen zelfs twee doosjes weg --> Moederdag!! 
Iedereen vond mijn "boek" mooi, met allemaal afbeeldingen van kunstwerken van mij. Er werd zelfs gevraagd of dit boek te koop was, want het waren zulke prachtige beeldende verhalen!!
Yesterday it was queensday in Holland, Siepie felt himself very royal and he got a lot of attention. The Siepiecard with yes...the ornage tulip was the best sold card!!
I even sold two litlle boxes --> Mothersday!!
Everybody liked my "book" with all artwork from me. One person asked or the book was for sale, because of the story-telling illustrations in it!!
Oh in Dutch you write King or Queen nearly the same...so in Dutch I could make a word-game from it, but unfortunately I could not translate it....
 Mijn kunst tafel 
My art table
 Ja, dat ben ik!!
Yes, this is me!!

Even thuis uitgestald om aan jullie te laten zien!
Stalled at home to show you people!

7 opmerkingen:

  1. Logisch, zulke mooie spullen verkopen als een trein!!
    Lieve groet!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I'm glad you did so good! The card is so cute.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jouw kaarten zijn ook zo mooi, die wil iedereen wel hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk Susanne ik had toevallig ook voor eerst gestaan voor mijn webwinkeltje moi-kapelka met koninginnedag in mijn dorp, lol, mooie foto's zijn ze geworden!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi Susanna,
    I adore your artwork with the cats, pleased you had a great day a the market.
    Hugs,
    Annie

    BeantwoordenVerwijderen

thanks for passing by and leave me a note!

Thanks for visiting me and leaving a comment!

Thanks for visiting me and leaving a comment!