All images are protected by copyright. Please do not use them without permission. Design: susi-art; Susanna Redeker© 2010-2016

maandag 9 mei 2011

Success Expositie!!



Impressie van een deel van mijn expositie: mijn hoekje.
Zien jullie de bloemen daar in het hoekje?
Monique Philippo (organisator Two Day Gallery) zei tegen mij: ja er is een verassing voor jouw! Ik dacht: verassing? Ik vond het al van mijzelf een hele verassing dat ik mijzelf zo durfde te laten zien!!! Waren er twee broers uit het westen over gekomen!!! Super leuk, dank jullie wel! Zelf was  ik er zaterdag tot 14:30 erbij, daarna gewerkt; ook zondag. Maar volgens Monique waren er belangstellenden....leuk!! Voor mij smaakt dit naar meer.........!!!
Impression of a small part of my exposition: my little cormer.
Do you see the flowers in the coner?
Monique Philippo ( organised the Two Day Gallery) said to me: yes, there is a surprise for you! I thought: surprise? Well I all ready thought it was a surprise of myself that I was showing myself!!! Two of my brothers has stopped by, they came from the west ( I live in the east)!!! Great, thank you! I was Saturday at the gallery until 14:30, I had to work after that, also on Sunday. But Monique told met  that there were pople interesting in my work...great!! For me this taste for more..........!!! 
Voetjes van mijn nichtje, dochter en van mij!
Feet of my niece, my daughter and me!

7 opmerkingen:

  1. Wat super moet dat zijn, je eigen hoekje hebben bij een expositie! Hoop voor je dat het wat opbrengt, op wat voor manier dan ook...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow! I had no doubt :) you deserve the success! Have a nice day

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hallo susanna, fijn je gezichtje te mogen aanschouwen.... altijd leuk om iemand àchter een blog te voorschijn te zien komen...
    misschien alvast tot zaterdag, tot drawing challenge?
    n♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hooray~! Of course people are interested in your work. You are very talented. Congratulations!
    You will have to stop by my blog today. I am sharing a festival that takes place in my area to celebrate the Dutch!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Helemaal super !!! Good vibes !!

    BeantwoordenVerwijderen

thanks for passing by and leave me a note!

Thanks for visiting me and leaving a comment!

Thanks for visiting me and leaving a comment!