All images are protected by copyright. Please do not use them without permission. Design: susi-art; Susanna Redeker© 2010-2016

maandag 30 mei 2011

Tea Time



At Grietjekarwietje there is a give away with Tea Time,
the only tea time I can think of is the English high tea! With hot-cross buns,
scones,  little sandwiches, clotted cream, jam, some small chocolate
...and ....of course the TEA!! The tea has to be special made, first you boil some water and
with the boiled water you WARM the tea pot first!!! yes, never, never ever just put a tea bag
in the tea pot and put water on top!!!! Always warm the tea pot first with hot water, after that 
you take of course the English blend tea and than you do the tea bag and water in the tea pot!
And when you are ready for your cup of tea.....please put first the tea in and than a little cloud of milk!
.............................................................Enjoy.........................................................
***
Please remember the birthday of my daughter!
This week on wednesday june 1th!! she will turm 13 and
I would love it if you send her a card!
Send an email to info@susi-art.nl
My daughter loves animals!! Dogs, cats, tigers!!

6 opmerkingen:

  1. the watercolor washes give this an ethereal feel... land of make-believe, where cats drink tea!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik klink best eentonig,maar wat heb je prachtige dingen wederom gemaakt,ook die hier onder...wauwwwwww

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oeoeoe yes!! Een mooie high-tea is goddelijk lekker!! Met èchte thee, echte scones en echte cream... Zo jammer dat een mooie tearoom hier op het platteland moest ophouden, er moest teveel geld bij... het was de beste.
    De tekening is heel sfeervol!

    Dankje voor je bezoek, je compliment en je aanbod :) Dat zal ik denk ik, wel een keer willen want ik heb dat ene al aardig in mijn hoofd zitten; nu alleen nog een gedicht, haha.

    Gefeliciteerd met je dochter! 13 al!!!

    Liefs en een droog twents roosje,
    Clemens.
    (huh, er staat opeens "anoniem" bij.)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. o nu staat er geen anoniem meer...
    Maar mijn googleaccount wou ie niet accepteren :(

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je dochter, have a nice day.

    BeantwoordenVerwijderen

thanks for passing by and leave me a note!

Thanks for visiting me and leaving a comment!

Thanks for visiting me and leaving a comment!