All images are protected by copyright. Please do not use them without permission. Design: susi-art; Susanna Redeker© 2010-2016

vrijdag 6 mei 2011

This week I saw... / DWZI....




De expositie te voorschijn komen!!! Ik heb al wat opgehangen....en veel heen en weer gegaan, dan vergat ik dit en dan vergat ik dat....!! Mocht je dit weekend in Zutphen zijn, loop dan even naar de Laarstraat 19-21.
De opening is zaterdag om 11 uur, zelf ben ik er van 11 tot ongeveer 14 uur!!
The expo coming more and more closer!! I have some of my paintings on the wall now....and I went a lot back and forward, I forgot this and that....!! So, if you are by any change in Zutphen, walk to the Laarstraat 19-21. It will open saturday at 11, I'll be there form 11 to until nearly 14 hour!!

***
Meer deze week zag ik: 
ps.....I have made an other Draw & Cook!!
Take a look and please add a nice comment, and like and all that....
http://www.theydrawandcook.com/recipes/smodde-knieperkes-by-susanna-redeker
klik on the illustration for a bigger view!!

11 opmerkingen:

  1. Dat ziet er al goed uit. Stoer hoor. Veel plezier zaterdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je eigenste expositie; Hoe Tof is dát!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je tekeningen doen me heel erg denken aan de tekeningen in het boek wat ik vroeger bij de scouting 'kabouters' kreeg. Daar stonden trouwens geweldige natuurtips in. Hoe je stof met bosbessen verft enz. Misschien heb ik heb nog ergens zoals een bewaarmiep betaamt. Succes met je expo.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. It all looks wonderful! Good Luck and enjoy!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er mooi uit. Succes en veel plezier met je expositie!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik duim voor vette omzet :-D
    Zettumop!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel veel plezier met je expositie! Helaas woon ik bepaald niet in de buurt, maar zo op je blog ziet het er erg mooi en expowaardig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lekker bezig! Succes met je expositie. Helaas woon ik niet in de buurt, anders kwam ik even langs.

    BeantwoordenVerwijderen

thanks for passing by and leave me a note!

Thanks for visiting me and leaving a comment!

Thanks for visiting me and leaving a comment!