All images are protected by copyright. Please do not use them without permission. Design: susi-art; Susanna Redeker© 2010-2016

vrijdag 20 mei 2011

This week I saw... / DWZI......

Heeeeeel veeeeel haaarrrrr.....en daaronder een kleine pony terwijl ik de Berkelvalei route (een stukje) wandelde! Tja....dat meisje met haar wilde haren die met haar speelgoed pony speelt zat daar eigenlijk niet in het echt, maar wel in mijn fantasie!
Lot and lots andlots of hair..........and underneath a small pony while I was walking the Berkelvalei route (a little part of it). and.....the girl with her wild hair playing with her toy pony, she was not accentually there, but she was in my fantasy!
En een rode Deense koe die een grote omhelsing van een klein meisje krijgt! Op de achtergrond aan de linkerkant is een typische oude Deense boerderij en aan de rechterkant is een klein stukje dorp --ligt helemaal noord in Jutland-- Skagen. Dit schilderij ging naar Betina in Denemarken vanwege een voetoperatie.
And a Danish red cow getting a big hug from a little girl! On the background on the left a typical old Danish farmhouse and on the right a little village --normal this village is far north in Jutland-- named: Skagen. This artwork went to my friend Betina in Dane-mark, who had a foot operation.


***
Meteen een kleine oproep (zag ik By Kris tijdje geleden)....:
Mijn dochter wordt binnenkort 13!!!! En ze gaat naar het voortgezetonderwijs en ze voelt dat het een belangrijke stap is. Graag wil ik haar verassen met allerlei leuke kaartjes met dieren en wil ik aan jullie vragen:
WIL JE HAAR EEN KAARTJE STUREN?
Graag voor 1 juni; adres email naar: info@susi-art.nl  DANK JE WEL ALVAST!
Also a small call (I noticed this By Kris some time ago)....:
My daughter will be
13 soon!!!! And she goes to highschool (?? or secundair??) and she feels this is important for her. So I love to suprise her with lots of nice cards with animals and  I want to ask you:
DO YOU WANT TO SEND HER A POSTCARD?

Please before 1th of June; my adress email to: info@susi-art.nl  THANKS!!!

11 opmerkingen:

  1. Lief! En zo aaibaar die dieren van jou :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat kan jij toch mooie dingen maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. :). Mijn dochter van 8 heeft ook heel wild haar, nu mét pony, zodat ik het niet in een staart hoef te doen. Ze hoeft het alleen zelf te borstelen en dan zit het al goed (zo ongeveer). Een heel herkenbaar beeld.

    En ik doe graag mee aan je oproep, mooi initiatief!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat 'zie' jij gave dingen en wat kun je dat toch gaaf weergeven! Respect...

    En mooie route, die berkelvalleiroute? Ik hou zo van Zutphen e.o.! En ook van wandelen. Ik ga eens even googelen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow... Wat een mooie tekeningen. Lijkt me fantastisch als je wat je denkt zo op papier kunt zetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een heerlijke bijdrage weer, even wegdromen!

    Stuur je mij je adres dan stuur ik je dochter een kaart! Spannend naar het middelbaar ....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie tekening weer, echt super! ✗✗✗ Essie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I like the red cows better. Cows here are white with black spots, not so nice.

    BeantwoordenVerwijderen

thanks for passing by and leave me a note!

Thanks for visiting me and leaving a comment!

Thanks for visiting me and leaving a comment!