All images are protected by copyright. Please do not use them without permission. Design: susi-art; Susanna Redeker© 2010-2016

vrijdag 27 mei 2011

This week I saw... / DWZI....

Siepie has a new toy, a little duck filled with catnip!
And it is so cheerful to watch a cat play -especially with
a fake animal!!- he walks around with yellow duck, he hugs
yellow duck, he toss yellow duck into the air....
***
For more This week I saw (deze week zag ik)
***

Please remember the birthday of my daughter!
Next week on wednesday she will turn 13 and
I would love it if you send her a card!
Send an email to info@susi-art.nl
My daughter loves animals!! Dogs, cats, tigers!!
She has all ready one -eh...two....- present....TWO GERBIL!! 
***
ps...I hope you can leave a comment....somehow blogger give
us blogpeople some problems that it is not working so well.
If not you can send an email to: info@ susi-art.nl



14 opmerkingen:

  1. Oef, ik dacht even dat het een echt eendje was. Maar gelukkig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo leuk hoe de katten kunnen opgaan in hun spel :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie tekening :)
    Siepie lijkt op de kat van mijn ouders ;) en heb je een mail gestuurd over de kaart ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie tekening! En ik had jouw blog-header nog niet gezien, wat mooi Susanna! De kaart is onderweg en gerbils, die ga ik even googlen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk gerbils, die heb ik ook gehad, mooie tekening ook. ✗✗✗ Essie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk! En ik kom hier en ben helemaal in love over je "nieuwe" header (ehm, misschien ben ik wat aan de late kant...?). Om bij weg te dromen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. cute little cat ♥
    Happy Birthday to your daughter :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Grappig als ze zo met hun nieuwe speeltje in de weer gaan... Helaas is onze poes afgelopen week overleden (ze was al oud hoor, maar dat maakt het helaas niet minder pijnlijk).
    Geniet nog maar heel vaak van dit soort leuke momenten! Enneh.. gefeliciteerd met je dochter!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lieve illo van dat spelende katje! Gelukkig is het een speeltje en geen vogeltje ofzo ;)

    Veel plezier met de gerbills (ook al zijn ze voor je dochter).

    BeantwoordenVerwijderen

thanks for passing by and leave me a note!

Thanks for visiting me and leaving a comment!

Thanks for visiting me and leaving a comment!