All images are protected by copyright. Please do not use them without permission. Design: susi-art; Susanna Redeker© 2010-2016

vrijdag 3 juni 2011

Deze week zag ik / This week I saw: Happiness!

13 kaarsjes om uit te blazen
13 candles to blow

verjaardags vriendinnen
birthday friends

ja, blaas ze maar uit en doe een wens!
yes, blow them out and  do a wish!

en....tadaaaaaa......kaarten van lieve mensen!!!
and ......tadaaaaaa......cards from sweet people!!!
~ op willekeurige volgorde!~
allemaal onwijs bedankt en super lief dat jullie
dit zomaar hebben gedaan voor mijn lieve dochter!
every body thank you very much, it is so kind
that you all just did this for my sweet daughter!
***
Meer deze week zag ik / More this week I saw:
***
Welkom nieuwe volgers!
Welcome new follow people!


7 opmerkingen:

  1. Happiness inderdaad!! Gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zo te zien een fijne dag en een mooi feest gehad:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog van harte!

    Gister waren wij een dagje op de camping bij mijn ouders... hebben we een stukje van de kuntstroute van Bronckhorst gefietst... kwamen we bij een molen, daar was een kunstveiling (vandaag) en daar hingen ook 2 prachtige tekeningen/schilderingen (hoe zeg je dat?!) van jou! Leuk hoor! Ben benieuwd wat ze gaan opbrengen voor het goede doel...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is weer een prachtige zonnige dag vandaag.
    Nog van harte met je 13-jarige .

    BeantwoordenVerwijderen

thanks for passing by and leave me a note!

Thanks for visiting me and leaving a comment!

Thanks for visiting me and leaving a comment!