All images are protected by copyright. Please do not use them without permission. Design: susi-art; Susanna Redeker© 2010-2016

maandag 13 juni 2011

Majesteit

Ik ....eh....Siepie....staat achterop het kattenblad Majesteit (helaas loopt hun blog nogal achter)! Dankzij Anne Versteyne met haar De kat zijn viool! Ik kwam bij haar terecht omdat ik op zoek was naar een boek en nieuwsgierig dat ik was heb ik verder gekeken bij haar website en ze maakt erg leuke kunstwerken! Zij was ook nieuwsgierig naar mijn website en ze zag bij mij Siepie (die hier al veel avonturen heeft beleefd!). En nu mag Siepie op de achterkant van Majesteit door heel Nederland pronken!!
Ik voel mij heel trots!
***
Een warm welkom voor de nieuwe mensen die nieuwsgierig zijn naar mij en mij nu volgen!


I....eh...Siepie....is on the back of the cat magazine Majesteit (unfortunately them blog is behind). Thanks to Anne Versteyne with her The cat and his viol! I came to her website because I was searching for some books and I was curious so I checked her website and I noticed that she makes great art! She was also curious and she took a look at my website and there she noticed Siepie (he has all ready lot of adventures here!) And now is Siepie on the back of Majesteit in whole of Holland!
I feel proud!
***
And a warm welcome for the newest people who are curious towards me and follow me now!

5 opmerkingen:

  1. Congratulations to you and Siepie! Now all of Holland will admire him!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk, gefeliciteerd! (Siepie is ook super, hij verdient het! ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh. wat leuk, gefeliciteerd! mooi werk,enne..voor siepie een extra lekker blikkie kattenvoer vanavond?

    Kris

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige tekening en ook een heel leuk verhaaltje! GEfeliciteerd met je nationale pers, ik ben benieuwd wanneer Bea en Maxi jouw blog (en winkel!) weten te vinden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Excuus Susanna, ik dacht echt dat Majesteit zoiets als Vorsten.nl was. De volgende keer zal ik ook de links bekijken ;) (ik dacht jou al tot Koninklijke Leverancier van Prinselijke Aquarellen te bombarderen!)

    BeantwoordenVerwijderen

thanks for passing by and leave me a note!

Thanks for visiting me and leaving a comment!

Thanks for visiting me and leaving a comment!