All images are protected by copyright. Please do not use them without permission. Design: susi-art; Susanna Redeker© 2010-2016

vrijdag 17 juni 2011

This week I saw... / DWZI......

....zag ik mijzelf en vandaag, morgen en zondag naar de Cranio Sacraal opleiding gaan van Peirsman ( zie foto, hij is de oprichter van deze opleiding die ik al een tijdje volg). Nu een module over "diepspierwerk" maar de docent noemt het niet zo maar; "Fascia en Psoas dynamic", deze techniek is vooral fijn voor zwangere vrouwen met problemen met hun bekken! De docent vroeg ons - nadat wij  hadden gezegt dat we ons goed voelen- "Hoe voelt goed voelen?" Nou daar mag je vandaag over na gaan denken!! Een fijne vrijdag met een zonnetje hier in het oosten en voor nog meer deze week zag ik: klikkerdeklikps...ik heb mijn website vernieuwd!! Neem een kijkje! www.susi-art.nl
***
.... and I saw myself today, tomorrow and Sunday at the academy of training  for Cranio Sacral at the school of Peirsman (see photo, he is the founder of this program that I follow now for a while). Now a module on "deep muscle work," but the teacher calls it does not call it this but; "Fascia and Psoas dynamic ", this technique is especially good for pregnant women with problems with their hips structure (sorry forgot the name here!)! The teacher asked us - after we had said that we feel good - "How feels feel good?" well, there you may think about it today! A fine Friday with a sun here in the east and here for even more this week I saw: klikkdereklikker
ps....I have chainged my website!! Have a look! www.susi-art.nl

11 opmerkingen:

  1. ik wens je een leerzaam weekend toe!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een bijzondere studie!
    Mijn dochterheeft ook een tijdje
    Cranio sacraal therapie gevolgd
    Ik vond het een bijzonder gebeuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke uitdaging! gaat ik over nadenken. veel plezier dit weekend :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ga ook nadenken1 Fijn weekend Susanna!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw! website is mooi zeg!
    En over goed voelen...op het moment voel ik mij knap slecht maar toch nog goed genoeg om even te bloggen ;-)

    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Interessant, en lekker in de nieuwe uitdaging springen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Misschien ga je je wel goed voelen door erover na te denken hoe dat voelt, goed voelen. Daar ga ik een lekker kopje thee bij nemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoe voelt je goed voelen? Mooie vraag. Interessante opleiding ook.
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Spannend en interessant. Ik ga er ook over nadenken!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fijne zoektocht dit weekend of liever gezegd 'voeltocht'...Denk dat ik met je mee doe.

    BeantwoordenVerwijderen

thanks for passing by and leave me a note!

Thanks for visiting me and leaving a comment!

Thanks for visiting me and leaving a comment!